گسترش صنعت بیمه از شاخصه های پیشرفت هر کشور است

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۶:۱۸
کد خبر: ۵۹۱۸۹۸
گسترش صنعت بیمه از شاخصه های پیشرفت هر کشور است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: امروزه گسترش صنعت بیمه از شاخصه های پیشرفت و توسعه هر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود دلپسند در مراسم افتتاح بیمه سرمد در بجنورد اظهار داشت: آغاز و توسعه فعالیت های اقتصادی مستلزم تعریف سازوکار مناسب برای توسعه ریسک پذیری در حوزه سرمایه گذاری است که صنعت بیمه می تواند تامین کننده این فرآیند در راستای افزایش راندمان کاری باشد.

دلپسند ضمن ابراز خرسندی از افتتاح شعبه بیمه سرمد در بجنورد، افزود: امیدواریم این شرکت بیمه ای مایه خیر و برکت برای استان باشد و با افتتاح دیگر شعب در سایر شهرستان ها شاهد اثرات مثبت اقدامات این شرکت باشیم.

وی ادامه داد: توسعه هر صنعت نیازمند برنامه ریزی دقیق است و بنابراین بیمه سرمد برای استمرار فعالیت خود با توجه به فراوانی شرکت های بیمه ای نیازمند بهره مندی از شیوه های جدید و نوین است.

دلپسند تصریح کرد: احصاء و رفع ایرادات و اشکالات سایر شرکت های بیمه ای به منظور تعریف شیوه های نوین و همچنین توسعه این روش ها می تواند توان پاسخگویی بیمه سرمد را بالا برد و جامعه هدف خود را گسترش دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان شمالی در ادامه این آئین به بحث هدفمندی یارانه ها اشاره داشت و گفت: درخواست استان از سازمان هدفمندی یارانه های کشور بازگشت نیازمندان حذف شده استان به لیست یارانه بگیران است.

محمود دلپسند با بیان این مطلب که میزان یارانه پرداختی سالانه در استان از اعتبارات عمرانی آن بیشتر است، افزود: آثار و نتایج بهره مندی از این میزان پرداختی به صورت منسجم و متمرکز در فعالیت های عمرانی و اقتصادی کشور و استان به مراتب بیشتر می باشد.

این گزارش حاکیست در ادامه این مراسم مدیر عامل بیمه سرمد نیز اظهار داشت: صنعت بیمه در شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد و اعتماد را به جامعه تزریق می کند.

اسماعیل دلفراز ادامه داد: بیمه موجب احساس آرامش و اطمینان در زندگی است و تامینی برای آیندگان و فرزندان ما خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز