معاون سیاسی ، امنیتی استاندار خراسان شمالی ؛

کاهش تلفات جاده ای با به کارگیری همیاران پلیس

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۴:۵۲
کد خبر: ۶۲۲۲۰۹
کاهش تلفات جاده ای با به کارگیری همیاران پلیس
معاون سیاسی ، امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت : تلفات جاده ای با به کارگیری همیاران پلیس محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  مهرداد ابراهیمی در همایش فرهنگ ترافیک، همیاران پلیس و راهوران محله اظهار داشت: نیروی انتظامی، اخلاق مداری، دین داری، قانونگرایی  و مردم داری را سرلوحه اهداف خود قرار داده است؛ لذا این دلاورمردان اعم از نیروی انتظامی، پلیس راه، مرزبانی بیش از هر زمان دیگری می توانند به خود ببالند که با همت و اراده حسینی خود برای تحقق امنیت، تمام قوای خود را مصروف زمینه سازی رشد و تعالی ایران کرده اند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی یعنس "پلیس برای امنیت، امنیت برای همه" گفت: این شعار تجلی گر گستردگی ماموریت ها و اهمیت کار نیروی انتظامی است. از سوی دیگر نیروی انتظامی از مهم ترین ارکان نظام در تحقق شعار دولت دوازدهم یعنی آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت خواهد بود.

ابراهیمی افزود: بر اساس آمار، تعداد معلولیت های ناشی از تصادفات با تعداد جانبازان و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی برابری می کند که این آمار نگران کننده است که البته بخشی از آن مربوط به بروز خطای انسانی، وجود خودروهای غیر استاندارد، ایمنی راه ها و سایر موارد تلقی می شود.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر باید سخت گیری های بیشتری نیز در بحث اعطای گواهینامه های رانندگی انجام گیرد و آموزش های مستمر و نظارت بر کار رانندگان نیز افزایش یابد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت :امنیت مطلوب امروز جامعه نتیجه کارکرد صحیح تمام نهادهای اجتماعی است و پلیس با هدف ایجاد آرامش، امنیت را در جامعه پیاده می‌کند.

گفتنی است ؛در این همایش از نمونه های ترافیکی و همیاران پلیس تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز