المپیاد بازی‌های بومی محلی فاروج در دهه فجر

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۱:۳۴
کد خبر: ۶۶۶۹۵۷
المپیاد بازی‌های بومی محلی فاروج در دهه فجر
شادکام-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاروج از اجرای مسابقه بازی‌های مختلف بومی محلی طی دهه فجر در شهرستان فاروج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی‌اکبر کیوان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت : که یکی از اهداف ما در اداره ورزش و جوانان فاروج ایجاد نشاط، شادابی و تحرک در میان نسل جوانی است که به‌واسطه بازی‌های رایانه‌ای فعالیتشان بدنی آن‌ها کم است.

کیوان بازی‌های پرتحرک و دست جمعی را عاملی برای تقویت کارگروهی در میان نسل جوان دانسته و ادامه داد همواره سعی کرده‌ایم تا در کنار سایر ورزش‌های فعال در شهرستان اهمیت ویژه‌ای به بازی‌های بومی محلی داده و در نشر و گسترش آن کوشا باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاروج از برگزاری این مسابقات در دهه فجر خبر داد و گفت : در این ایام به جهت هرچه باشکوهتر برگزارشدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی و حضور جوانان و ورزشکاران و دانش آموزان مسابقات بومی محلی مختلفی را در دو شهر فاروج و تیتکانلو به‌صورت مجزا برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد در روز 17 بهمن‌ماه در شهر تیتکانلو این مسابقات در رشته‌های غلط لاستیک، کلش کشی، طناب‌کشی، روپایی دانش‌آموزی و تیراندازی با پلخمون و این مسابقات در رشته‌های دارت، روپایی، طناب‌کشی و پنالتی هوشمند نیز 18 بهمن‌ماه در شهر فاروج برگزار خواهند شد.

کیوان در پایان ‌بر اهمیت ایجاد تحرک و نشاط در بین مردم تأکید کرده و از تمام شهروندان شهرستان فاروج درخواست کرد تا با حضور در این‌گونه برنامه‌ها، نسل کودک و نوجوان را بیشتر با این بازی‌ها آشنا سازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز