معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

نظارت بر کیفیت محصولات تنظیم بازار در راستای رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۴:۵۷
کد خبر: ۶۷۸۴۳۴
نظارت بر کیفیت محصولات تنظیم بازار در راستای رضایت مشتریان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: نظارت بر کیفیت محصولات و رضایتمندی مردم باید در همه امور لحاظ شود و ازنظر قیمت کالاها باید به‌گونه‌ای عمل شود که مردم کاملاً در آرامش خاطر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود دلپسند در جلسه کمیسیون تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی استان اظهار داشت: همه دستگاه های نظارتی مرتبط با بازار شب عید موظف هستند به گونه ای عمل کنند که رضایت مردم جلب شود و بر همین اساس تمام دستگاه های متولی مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: موضوع تنظیم بازار باید متناسب با همین مساله مدیریت شود یعنی به عبارتی بخش خصوصی، تعاونی ها و اتحادیه ها وظیفه اصلی تامین نیازهای اساسی مردم را دارند و دولت نیز  تنها به دنبال مدیریت قیمت ها و جبران کمبودهاست.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی دولت توزیع یا مدیریت تامین مواد غذایی اصلی نیست بلکه این موارد مربوط به جایگاه تنظیم بازار است لذا می طلبد تا سازمان صنعت، معدن و تجارت شبکه های توزیع موجود را انسجام بخشی و مدیریت کند تا متناسب با شرایط بازار کالاهای مورد نیاز تامین شود.

دلپسند بابیان اینکه میوه و گوشت مصرفی شب عید به‌اندازه کافی پیش‌بینی و در مرحله تأمین و ذخیره‌سازی است، تصریح کرد: پیش‌بینی نیاز بازار بسیار مهم و ضروری است و تاکنون کمبودی در این بخش نداریم و میوه شب عید نیز به اندازه کافی در قالب حمایت از بخش خصوصی و از طریق شبکه تعاون روستایی تامین شده است.

وی تاکید کرد: نباید در هیچ یک از شهرستان ها و روستاها کمبودی در بخش توزیع میوه یا گوشت وجود داشته باشد.

دلپسند تصریح کرد:ضمن توزیع محصولات، باید به مساله سلامت و کیفیت آن توجه ویژه ای شود زیرا رضایتمندی مردم حائز اهمیت است و نقش نظارت نیز باید پررنگ تر باشد.

وی در ارتباط با وضعیت کشتارگاه بجنورد نیز گفت:شهرداری باید از جلسات آتی گزارش ،برنامه و راهکارهای خود را در ارتباط با ساماندهی کشتارگاه ارائه دهد و در بحث بسته بندی گوشت نیز، یا از منابع موجود استفاده کند یا زیرساخت های لازم را فراهم آورد تا در موضوع تامین گوشت و بسته بندی آن بتوانیم علاوه بر تصرف بازارداخلی بازار استان های مجاور را نیز به دست بگیریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز