در دومین روز از سال ۱۳۹۷ روی داد ؛

بازدید نوروزی استاندار از مراکز خدمات سفر در خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۲:۱۲
کد خبر: ۶۹۰۷۹۲
بازدید نوروزی استاندار از مراکز خدمات سفر در خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی در دومین روز سال ۱۳۹۷ از چند پایگاه خدمات سفر در استان بازدید کرد و به دست اندرکاران این مراکز خداقوت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمدرضا صالحی با حضور در شهرستان های فاروج و شیروان در چند پایگاه خدماتی دستگاه های عضو ستاد خدمات نوروزی ازجمله هلال احمر، راهداری، پلیس راه و دانشگاه علوم پزشکی استان حاضر شد و به کارکنان و نیروهای شاغل در این مراکز خداقوت گفت. 
وی در فاروج به پویش ملی نه به تصادفات جاده ای پیوست و در شیروان هم در بیمارستان آیت الله هاشمی حضور یافت و ضمن خداقوت گویی به کارکنان بخش درمان، از چند بیمار عیادت و از همراهان بیماران بستری در این بیمارستان هم دلجویی کرد.
حضور در پاسگاه پلیس راه شیروان و گشایش نمایشگاه صنایع دستی و خدمات سفر و گردشگری در تفرجگاه باباامان بجنورد از دیگر برنامه های استاندار در این روز بود.  
صالحی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال تعیین شده است، تصریح کرد: تحقق این هدف از یک سو مستلزم این است که تولیدکنندگان ما با درنظرگرفتن اصول درون زایی و برون گرایی در اقتصاد مقاومتی، کالاهایی تولید و عرضه کنند که به لحاظ قیمت و کیفیت قابل رقابت با کالاهای خارجی مشابه باشد و از سوی دیگر، مردم نیز به برندهای داخلی و تولیدکنندگان ما اعتماد کنند و تدریجا از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند تا رونق تولید و اشتغالزایی بیشتر را در کشور شاهد باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز