فرمانده انتظامی خراسان شمالی :

باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی منهدم شد

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۶:۰۵
کد خبر: ۶۹۱۰۵۸
باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی منهدم شد
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت :باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی منهدم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد شکایت مبنی بر اینکه چند نفر با شیوه فروش مجسمه های تقلبی به جای عتیقه جات در سطح استان با مبالغ کلان کلاهبرداری کرده اند، موضوع بصورت ویژه  در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی ایجاد واسطه و تماس های مکرر با افراد غیر و اعلام اینکه زیر خاکی پیدا کرده اند و ارزش آن بسیار زیاد است و قصد فروش آن را دارند و چون دامدار می باشند می خواهند عتیقه های خود را به فروش برسانند، خریداران را چند مرتبه به محل معامله که در مناطق دور دست و فاقد دوربین و آنتن دهی دکل مخابراتی می کشاندند و با حیله و فریب پول نقدی که همراه خریدار بوده را می گرفتند و به جای آن مجسمه های تقلبی تحویل می دادند وسپس از محل متواری می شدند، تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده ها , موفق شدند متهمان که یک پدر و پسر بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در محل اختفایشان دستگیر نمایند.

سردار مظاهری بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند دو نفر کلاهبردار را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای بازجویی به مقر انتظامی انتقال دهند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات2 نفر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده و مواجهه حضوری با شکات به 4 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال اعتراف کردند.

 سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان دارای سابقه کلاهبرداری در سالهای قبل بوده اند اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شدند.

 این مقام انتظامی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کسانی که امنیت و آرامش و آسایش شهروندان را به مخاطره بیاندازد به شدت برخورد کرده و اجازه جولان به هنجارشکنان و کلاهبرداران را نخواهد داد.

 سردار مظاهری در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با این گونه موارد آن را سریعا از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز