معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی :

رشد ۷ درصدی ترددهای ورودی به استان تا ۷ فروردین ماه

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۶:۱۰
کد خبر: ۶۹۲۱۲۰
رشد ۷ درصدی ترددهای ورودی به استان تا ۷ فروردین ماه
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی از رشد 7 درصدی ترددهای ورودی به استان تا 7 فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سعید سبحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد : تردد های ورودی به استان از 24 اسفند تا 7 فروردین ،  ۴۶۲۵۴۶تردد ثبت شد که نسبت به  مدت مشابه سال قبل که ۴۳۴۴۱۳ تردد ثبت شده است ؛ با رشد 7 درصدی روبرو هستیم .

وی افزود : ۴۳۴۴۱۳ تردد خروجی از 24 اسفند تا 7 فروردین ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه  سال قبل که شاهد ۳۹۳۸۴۰ تردد خروجی بودیم با رشد 10 درصدی رو بروی هستیم.

معاون حمل و نقل  اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت : قبل از آغاز سفرهای نوروزی ،  700 دستگاه از انواع دستگاه های حمل و نقل عمومی با 11 هزار و 500 صندلی برای ایام سفرهای نوروزی تدارک دیده شده است.

سبحانی همچنین خاطر نشان کرد : در دور اول سفرهای نوروزی  56 هزار و 105 نفر  از دستگاه های حمل و نقل عمومی  با 7 هزار و 242 سفر استفاده کرده اند که بیانگر کاهش 2/7 دهم درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد.

وی همچنین از کاهش 14 درصدی ضریب اشغال صندلی خبر داد و افزود : این کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل رخ داده است که نشان دهنده این است که  مسافرت ها بیشتر به ماشین های شخصی  منتقل شده است .

 

خبرنگار : مهدی رضایی 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز