در بازدید ارزیاب کشوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از پست طرح ایمنی و سلامت نوروزی مسافران شهرستان اسفراین مطرح شد:

تداوم فعالیتهای بشر دوستانه در حوزه جوانان

۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۹۲۲۱۷
تداوم فعالیتهای بشر دوستانه در حوزه جوانان
ارزیاب کشوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت : فعالیتهای بشر دوستانه در حوزه جوانان تداوم می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ علیرضا معین زاده ناظر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  در بازدید از پست طرح ایمنی و سلامت نوروزی مسافران شهرستان اسفراین اظهار کرد : تداوم فعالیتهای بشردوستانه در حوزه جوانان در ایام نوروز ادامه خواهد داشت و معاونت جوانان استان خراسان شمالی با برپایی 24ایستگاه ایمنی و سلامت و حضور 768نفرروز جوان داوطلب در طرح نوروزی امسال در حال ارائه خدمات به زائرین و مسافرین هستند.

ارزیاب کشوری که معاونت امور جوانان در استان خراسان رضوی نیز می باشد؛  اظهارکرد:طرحهای ابتکاری در استان خراسان شمالی در واقع ایده های خلاقانه جوانان داوطلب در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در پست های امسال می باشد که توانسته اند طرحها و ایده های قابل قبولی را ارائه دهند.

معین زاده در ادامه بیان کرد:تلاش بی وقفه اعضاء جوانان حاضر در پست های ایمنی و سلامت در ایام نوروز ستودنی است ؛وی ضمن ابراز رضایت از تلاش های انجام شده در امر استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در پست های ایمنی و سلامت شهرستان اسفراین تشکر و درادامه برنامه بازدید،با اعضای جوانان مستقر در پست های نوروزی گفتگو کرد.

معاونت امور جوانان استان خراسان رضوی در پایان از کمپین نه به تصادفات جاده ای به عنوان یک طرح ایده آل یادکرد و  از اصول آن، به عنوان (سرعت غیر مجاز،سبقت غیر مجاز ،عدم استفاده از تلفن همراه،استراحت در هنگام رانندگی و بستن کمربند ایمنی ) برشمرد.

 

خبرنگار : اکرم عباسی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز