سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی:

اجرای٥٥ موسیقی صحنه ای در سال ٩٦

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۵:۲۷
کد خبر: ۶۹۳۴۲۰
اجرای٥٥ موسیقی صحنه ای در سال ٩٦
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: در سال ٩٦، ٥٥ برنامه موسیقی صحنه ای توسط هنرمندان موسیقی مقامی این استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ ابوالحسن حیدری با بیان اینکه جوانان و نوجوانان این استان علاقه خاصی به موسیقی مقامی داشته و این مورد در استقبال و ثبت نام در آموزشگاه های آزاد موسیقی به خوبی مشاهده می شود، اظهار کرد: موسیقی مقامی خراسان شمالی در حال به روز شدن و شکوفایی است.

وی با اشاره به ٥٥ اجرای صحنه ای اظهار داشت: موسیقی مقامی، کلاسیک، تلفیقی، سنتی، پاپ و ... از جمله اجراهای موسیقیایی است که در سال ٩٦ در خراسان شمالی برای علاقمندان برگزار شده است.

حیدری با اشاره به استقبال مطلوب مردم از این اجراهای صحنه ای، اضافه کرد: ٢٠ هزار نفر از علاقمندان  خراسان شمالی به تماشای اجراهای صحنه ای موسیقی نشسته اند.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره موسیقی مقامی استان در سال جاری اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در سال ٩٧ شاهد اجراهای صحنه ای بیشتر و با شکوه تر در سطح استان به منظور بهره مندی عموم مردم از این اجراها در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی باشیم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز