ارشد نظامی آجا در استان :

دومین یادواره شهید مدافع حرم استان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹:۳۲
کد خبر: ۶۹۵۴۹۵
دومین یادواره شهید مدافع حرم استان  برگزار می شود
ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی از برگزاری دومین یادواره شهید مدافع حرم استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ امیر سرتیپ دوم ابراهیم گل‌گلی در نشست خبری به مناسبت هفته ارتش اظهار کرد : دومین یادواره شهید زرهرن ، شهید مدافع حرم استان در روز پنج شنبه 23 فروردین ماه در شهر زیارت شهرستان شیروان برگزار می شود.

وی افزود : سخنران دومین یادواره شهید مدافع حرم استان ، امیر سرتیپ پوردستان،  رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ، می باشد.

گل گلی در ادامه تشریح برنامه های هفته ارتش اظهار کرد :  مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در روز سه شنبه 21 فروردین ماه ساعت 20  در مسجد صفایی شهرستان بجنورد برگزار می شود و برنامه پیاده روی عمومی در روز جمعه 31 فروردین ماه در مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش در نظر گرفته شده است.

ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی تصریح کرد : با توجه به اینکه استان خراسان شمالی ، استان پرورش پهلوانان کشتی با چوخه می باشد ؛ برنامه کشتی با چوخه در روز 28 فروردین در شهرستان مانه و سملقان برگزار می شود .

امیر گل گلی در ادامه  بیان کرد : غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه  و خانواده های شهدا و ایثارگران ، مراسم رژه 29 فروردین ، مراسم شب خاطره  از دیگر برنامه های هفته ارتش در استان می باشد.

ارشد نظامی آجا در خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه هفته ارتش یادآور نگاه عمیق امام راحل به ارتش می باشد، خاطر نشان کرد : ارتش همواره در عرصه های مختلف انقلاب حضور پر رنگ و بی بدیلی داشته است و بارزترین این حضور در مناطق مرزی برای حفظ استقلال کشور و حراست از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی می باشد.

 

خبرنگار : مهدی رضائی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز