بیمارستان فاروج تعطیل نخواهد شد

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۲۱۲
بیمارستان فاروج تعطیل نخواهد شد
فرماندار فاروج گفت: شایعه وشائبه های مبنی بر تعطیلی بیمارستان این شهرستان با توجه به کاهش سطح خدمات، در بین مردم مطرح می شود اما، نگران تعطیلی تنها مرکز درمانی این خطه نباشید.

به گزارش برنا؛ هادی رجائی نیا طی نشست کارگروه سلامت شهرستان با گلایه از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در خصوص بیمارستان فاروج گفت: یکی از دغدغه های رهبر انقلاب در حوزه سلامت بود که دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت توانست به برطرف شدن این دغدغه کمک کند.

وی افزود: اصلا زیبنده نیست با توجه به اقدام بزرگ دولت در حوزه طرح تحول سلامت شاهد کم لطفی ها بی انصافی ها در حوزه خدمات در بیمارستان شهرستان فاروج باشیم .

وی با بیان اینکه برابر قانون یک سری تخصص ها لازمه فعالیت بیمارستان است گفت: حضور نیافتن متخصصان تعریف شده در بیمارستان و سرگردانی مردم در دریافت خدمات و امروز بیا ، فردا بیاها باعث شده مردم برای دریافت خدمات ناگزیر به مراجعه به مراکز درمانی شهرستان های مجاور شوند.

وی گفت: در شرایطی که 70 درصد جمعیت شهرستان روستایی هستند خلل در بعضی حوزه های خدمات رسانی بیمارستان بر هزینه های خانوارها می افزاید.

فرماندار فاروج ارتقای خدمات را از دانشگاه علوم پزشکی مطالبه کرد و افزود: البته اخباری هم مبنی بر اقدامات در حال انجام دانشگاه علوم پزشکی در خصوص بیمارستان شنیده ایم .

وی گفت : امیدواریم متناسب با سطح بیمارستان همه خدمات در این شهرستان و با مطلوبیت بالا به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بهداشتی آب شرب روستاها دستور کار اصلی این جلسه است گفت:از 82 روستای شهرستان 60 روستا زیر پوشش آبفای روستایی است که امسال این تعداد به 68 روستا می رسد.

 

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز