افزایش تردد های ورودی و خروجی به استان طی دوماه اول سال جاری

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۵:۰۳
کد خبر: ۷۱۲۸۷۱
افزایش تردد های ورودی و خروجی به استان طی دوماه اول سال جاری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش میزان تردد ورودی و خروجی محورهای استان طی 2 ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد

به گزارش برنا؛ علی اصغر بدیعی مقدم گفت:در 2 ماهه سالجاری میزان تردد ورودی و خروجی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 13.9 و 17.2 درصد افزایش داشته است.

 بدیعی مقدم اظهار کرد: 45 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای استان، تردد 1 میلیون و 528 هزارو 422 دستگاه خودروی ورودی را ثبت کرده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 1 میلیون و 341 هزار و 401 تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شمار ترددهای خروجی از این استان در 2 ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 17.2 درصدافزایش یافته است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت 1 میلیون و 533 هزار و 481 دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 1میلیون و 308 هزار و 272 دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت اوج ترددها در ساعت19 تا 20 بوده است افزود: 89.3 درصد از تردد های ثبت شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

بدیعی مقدم ادامه داد: در 2ماهه سالجاری بیشترین تردد ها از مسیر بجنورد-شیروان و بالعکس و اسفراین- بجنورد و بالعکس و قوچان -فاروج گزارش شده است و کمترین میزان تردد نیز از محور جاجرم- امیر آباد و بالعکس و جاجرم-سنخواست و بالعکس به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در2ماهه سالجاری محور چمن بید – جنگل گلستان (رباط قره بیل)، میامی – گرمه ( بلعکس) دارای بیشترین سهم ترددوسایل نقلیه سنگین بوده اند.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز