خبرگزاری برنا خراسان شمالی در صدر رسانه های برتر کشور

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۷:۲۹
کد خبر: ۷۲۶۲۷۸
خبرگزاری برنا خراسان شمالی در صدر رسانه های برتر کشور
مدیر خبرگزاری برنا خراسان شمالی گفت: طی گردهمایی سراسری اخیر این خبرگزاری در استان اصفهان ، پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی صورت گرفته از سوی شورای سردبیری دفتر مرکزی خبرگزاری برنا ، دفتر خراسان شمالی در بین استانهای کشور رتبه برتر را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، بهنام فاضلیان با اعلام این خبر گفت: در پنجمین گردهمایی و نشست سراسری مدیران و سرپرستان استانی خبرگزاری برنا که با حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان ، مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استان اصفهان برگزار شد ، پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی صورت گرفته از سوی شورای سردبیری دفتر مرکزی خبرگزاری برنا ، دفتر خراسان شمالی در بین استانهای کشور رتبه برتر را بدست آورد.

مدیر خبرگزاری برنا خراسان شمالی ادامه داد: این رتبه بندی بر اساس فاکتور های متعددی صورت گرفته که نوآوری و استفاده از  فناوری های نوین و بروز در رسانه ، تعداد بازدید ، کیفیت اخبار ، تعداد اخبار تولیدی ، چند رسانه ای ، عکس و... تنها بخشی از این فاکتورها بوده‌اند.

فاضلیان ادامه داد: این مهم با همراهی کلیه همکاران و خبرنگاران ، مسئولان استانی ، گروه ها و جریان های سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی به دست آمده است ، لذا تلاش خود را همچنان گذشته خواهیم داشت تا به رویکرد  پرسشگری و شفافیت ، با هم افزایی و تعامل متقابل با مسئولین و مردم استان به تقویت انسجام و یکپارچگی ایران اسلامی کمک نمائیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز