تیم کرمانشاه قهرمان هفدهمین دوره لیگ دسته دوم بانوان کشور شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۲۸۸۸۵
تیم کرمانشاه قهرمان هفدهمین دوره لیگ دسته دوم بانوان کشور شد
هفدهمین دوره لیگ دسته دوم بدمینتون کشور که به میزبانی خراسان شمالی برگزارشده بود با قهرمانی تیم کرمانشاه پایان یافت

 

به گزارش برنا؛ لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان کشور هرساله به‌صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود و تیم‌های مختلف برای صعود به لیگ دسته یک کشور به رقابت می‌پردازند

هفدهمین دوره این لیگ نیز در سال جاری به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد و بیش از 140 ورزشکار در 15 تیم مختلف از استان‌های خراسان شمالی، گیلان، کرمانشاه، قم، زنجان، فارس، خراسان رضوی، سمنان، تهران و توابع تهران در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات تیم استان کرمانشاه قهرمان شد و تیم‌های ایراندخت شمیرانات و بانک ملی فارس نیز مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

برات وثوقی، رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی گفت که "این دومین میزبانی استان برای مسابقات لیگ دسته دو کشوری است و دو سال پیش هم مسابقات آقایان را در خراسان شمالی میزبانی کرده‌اند ".

_MG_0162

وثوقی در ادامه صحبت‌هایش گفت که "مقررشده است دو مرحله اردوی استعدادیابی مناطق پنج‌گانه برای اواخر مرداد در بجنورد برگزارشده و ورزشکارانی که استعدادیابی شده‌اند زیر نظر فدراسیون استعداد پروری شوند "

 

همزمان با این مسابقات دوره دانش‌افزایی ارتقای داوری درجه سه به درجه‌دو بانوان هم برگزارشده که 8 داور از خارج از استان و 6 داور هم از داخل استان در آن شرکت داشته‌اند.

همچنین نشستی راهبردی بین نایب‌رئیسان منطقه 5 کشور شامل استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان باهدف هماهنگی در فعالیت‌ها و پیگیری اهداف فدراسیون به‌صورت منطقه‌ای برگزار شد.

 

_MG_0165

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت که " بیشتر نگاه ما در استان به رده پایه در هردو بخش آقایان و بانوان است، اما برای بزرگسالان نیز مسابقات مختلفی راداریم ".

برات وثوقی ادامه داد " در هر دو بخش آقایان و بانوان و در رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، در هر فصل حداقل یک مسابقات رنکینگ برگزار می‌کنیم. معمولاً در هیئت هر دو هفته یک دوره مسابقات برگزار می‌شود ".

وثوقی در پایان سخنانش گفت که "وظیفه ما در هیئت بدمینتون حمایت از ورزشکاران است، تلاش می‌کنیم برای آن‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این رشته ورزشی در استان فعال و سرحال بماند ".

 

انتهای پیام./

خبرنگار: علیرضا شادکام، عکس: احمد حافظی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز