مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین گشایش موزه ملل مطرح کرد:

ضرورت تشکیل کارگروه برای معرفی و باز آفرینی عروسک های بومی و محلی

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۲۸۹۳۰
ضرورت تشکیل کارگروه برای معرفی و باز آفرینی عروسک های بومی و محلی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر ضرورت تشکیل کارگروهی برای معرفی هر چه بیشتر و بازآفرینی عروسک های بومی و محلی این استان تاکید کرد.

به گزارش برنا؛ حسین فرخنده، در آیین آغاز به کار موزه عروسک های ملل ضمن ابراز خرسندی از شکل گیری این رویداد فرهنگی بدیع که به همت مرکز ایده بر بهره گیری از ظرفیت های موجود در حوزه های مختلفی هم چون کانون پرورش فکری، کودکان ونوجوانان و انجمن نمایش در راستای تشکیل کارگروهی به منظور معرفی و تولید آثاری که ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارد، تاکید و تصریح کرد: این اتفاق بستری خواهد بود تا بتوانیم با بهره گیری از هنر، فرهنگ‌ خود را بیش از پیش معرفی کنیم.

وی، عروسک ها را راویان فرهنگ و هنر خواند و اظهارامیدواری کرد: موزه ملل و حضور کارشناسان این موزه سرآغازی بر فعالیت های فرهنگی و هنری در این راستا باشد.

فرخنده، با اشاره به فعالیت های اخیر موسسه فرهنگی و هنری ایده و ورود جدی این مرکز در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری، افزود: قدم های خوب و نوپردازی های انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر نتیجه ورود موسسات و بخش خصوصی است.

موزه ملل از سری برنامه های جنبی جشنواره تابستانی فیلم کودک و نوجوان خاله قورباغه است که تا بیست و سوم تیرماه برای بازدید علاقه مندان در ۲ نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن دایر است.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز