تغییر رفتارهای اجتماعی جامعه باید به سمت ارتقای فرهنگ باشد

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۳:۳۷
کد خبر: ۷۳۲۴۷۶
تغییر رفتارهای اجتماعی جامعه باید به سمت ارتقای فرهنگ باشد
شهردار شهر بجنورد با اشاره به تنوع قومیتی موجود در خراسان شمالی خواستار تغییر رفتارهای اجتماعی جامعه به سمت ارتقا فرهنگ شد

به گزارش برنا؛ روح‌الله براتیان، شهردار بجنورد در حاشیه مراسم شب فرهنگی خراسان شمالی در جشنواره چهارسوق برج میلاد گفت "در شهر بجنورد برای تغییر رفتارهای اجتماعی، از فرهنگ‌ها و آموزه‌های غنی گذشته استفاده کرده‌ایم و آن‌ها را مجدداً در شهرمان زنده می‌کنیم ".

براتیان به تعدد بالای برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی، در رابطه با مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر که شاخص کلی آن ارتقا سطح فرهنگی است اشاره کرد.

او بر تلاش برای مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی و میزان تأثیر گزاری مردم در توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر تأکید کرد. براتیان گفت " سعی کردیم از آموزه‌های فرهنگی خود اقوام استفاده کنیم و با تغییر رفتارهای اجتماعی به سمت توسعه و ارتقا فرهنگ جامعه پیش برویم ".

شهردار شهر بجنورد خراسان شمالی را به ایران کوچک تشبیه کرده و ادامه داد " خراسان شمالی گنجینه فرهنگ‌ها است، ما ایران کوچک هستیم چون از نژادها و فرهنگ‌های مختلف در استان داریم، بخش بزرگی داریم که کرد هستند، بخشی ترکمن هستند، بخشی ترک، تات و ... که تمام این اقوام در آرامش کامل و با دوستی و مهربانی در کنار هم زندگی می‌کنند ".

براتیان این آرامش وزندگی مسالمت‌آمیز اقوام مختلف در کنار یکدیگر را در طول تاریخ ایران بی‌همتا می‌داند.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز