استاندار خراسان شمالی:

مجموعه دولت باید همراه بخش خصوصی در شرایط اقتصادی کشور باشد

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۵۹:۱۰
کد خبر: ۷۳۵۸۳۳
مجموعه دولت باید همراه بخش خصوصی در شرایط اقتصادی کشور باشد
استاندار خراسان شمالی گفت:با توجه به قرار گرفتن کشور در شرایط جنگ اقتصادی، افسران و سربازان این جنگ نیروهای بخش خصوصی هستند که مجموعه دولت باید همراه و همگام آنان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا خباز در جمع مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرک های صنعتی استان با تاکید بر این نکته که اعتقاد دارم مشکلی نیست که آسان نشود، اظهار داشت:بدون شک اگر با همدلی، همراهی و با خلوص نیت برای سربلندی و عزت کشور قدم برداریم، خداوند نیز راه را به ما نشان خواهد داد لذا در این جنگ اقتصادی باید مجموعه دولت همراه و همگام بخش خصوصی باشد.

وی ادامه داد: کشور آمریکا اگر بخواهد تحریمی را اعمال کند، باید دولت را تحریم کند نه بخش خصوصی. پس بنابراین وظیفه اصلی ما در این شرایط اقتصادی کشور کمک به مجموعه بخش خصوصی است.

دکتر خباز یکی از اقدامات مهم دولت در سال 95 را راه اندازی سامانه بهین یاب بیان کرد و افزود:در ارائه آمار باید شفافیت و صراحت لازم را داشته باشیم تا بتوانیم بر مبنای همین آمار دقیق تصمیم گیری کنیم.

وی از مدیران زیرمجموعه سازمان صنعت و معدن و تجارت خواست تا به ارائه آمار تعداد واحدهای صنعتی، میزان اعتبارات سامانه بهین یاب، رتبه جذب اعتبارات استان در کشور، تعداد کارگران مشغول در واحدهای صنعتی، میزان اشتغال، میزان سرمایه گذاری خارجی، میزان صادرات و در نهایت ارائه برنامه سالانه و چشم انداز سازمان تا سال 1400 به صورت گزارش کوتاه و مختصر اما جامع بپردازند.

دکتر خباز در پایان با تاکید بر حضور خود در تمامی کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: قبل از تشکیل این کارگروه بازدید های میدانی از واحدهای صنعتی دارای مشکل را انجام خواهم داد تا بر مبنای همین بازدید ها در کارگروه فوق تصمیم گیری کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز