۸۰ راس دام قاچاق در گرمه کشف شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۷:۱۵
کد خبر: ۷۴۶۹۱۰
۸۰ راس دام قاچاق در گرمه کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف 80 راس گوسفند قاچاق و دستگیری 5 متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "مجید یگانه پور" با اعلام این خبر گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی پلیسی و گشت زنی هدفمند برای برخورد با محموله ها و کامیون های باربری حامل کالای قاچاق، اقدام به راه اندازی ایست و بازرسی در محور های ورودی این شهرستان کردند.

وی ادامه داد: ماموران حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیونت حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند؛ در بازرسی از این کامیون 80 راس گوسفند فاقد مجوز اداره دامپزشکی کشف و 5 متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضائی و خودرو به همراه احشام مکشوفه نیز به شبکه دامپزشکی شهرستان معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برخورد با انواع کالای قاچاق و بدون مجوز همواره و با قدرت در دستور کار پلیس است و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز