خراسان شمالی آمادگی کامل خدمت رسانی به کاروان های پیاده زائران امام رضا(ع) را دارد

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۸:۱۹
کد خبر: ۷۵۰۶۶۷
استاندار خراسان شمالی گفت: هر ساله با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) تعدادی از زائران حرم مطهر رضوی پای پیاده عازم شهر مشهد می شوند و این آمادگی در استان وجود دارد تا از کاروان های پیاده به بهترین شکل ممکن، پذیرایی و استقبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا خباز در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه و همراهان اظهار داشت: برای استقبال و میزبانی از کاروان های پیاده ای که به سمت حرم امام رضا(ع) در حرکت هستند؛ باید برنامه ریزی های دقیقی توسط تمام دستگاه های اجرایی استان انجام گیرد.

وی افزود: تمام دستورعمل های لازم برای برگزاری بهتر این مراسم و پذیرایی از زائران به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود تا همکاری های لازم را داشته باشند؛ ضمن آن که این زائران قبل از سفر معنوی خود آشنایی بیشتر با منویات و زندگی امام رضا(ع) هم پیدا کنند.

دکتر خباز تصریح کرد: چند سالی است که این سنت حسنه کاروان های پیاده به مقصد مشهد مقدس در کشور رایج شده که آثار و برکات فراوانی هم به  همراه داشته است بنابراین باید با همفکری و همراهی یکدیگر این مراسم انجام شود و زائران کاروان های پیاده  بدون هیچ مشکلی به مشهد مقدس برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز