بازدید استاندار خراسان شمالی از چند مرکز دانشگاهی در بجنورد

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۴:۱۲
کد خبر: ۷۵۹۷۵۰
بازدید استاندار خراسان شمالی از چند مرکز دانشگاهی در بجنورد
استاندار خراسان شمالی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و شماری از مدیران ستادی و اجرایی، از چند واحد دانشگاهی در مرکز استان دیدن کردند و پیگیر حل مشکلات این مراکز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مقام عالی دولت در استان در این بازدیدها با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید ضرورت حل مشکلات دانشجویان را یادآور شد و به خبرنگار صداوسیمای استان گفت: شرایط ارتقای کیفیت و سطح علمی دانشگاه های استان فراهم است و باید با هم افزایی و تعامل همه دستگاه ها زمینه تحقق این اهداف را فراهم کرد.

محمدرضا خباز لزوم بهره مندی حداکثری دانشگاه های استان از امکانات یکدیگر برای پوشش نقاط ضعف و کمبودها را گوشزد کرد و ادامه داد: به عنوان مثال، در این بازدید هم مقرر شد از ظرفیت مازاد خوابگاه دخترانه دانشگاه آزاد برای استقرار دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران استفاده شود و مدیران استانی نیز درباره تامین امنیت مطلوب، تقویت سیستم روشنایی مسیر، فیبر نوری، بهبود وضعیت ایاب و ذهاب دانشجویان و حل نواقص راه های دسترسی قول مساعد دادند.

دکتر خباز تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به مشهد می توان با افزایش کیفیت و سطح علمی دانشگاه های استان و توسعه تحصیلات مقاطع تکمیلی دانشجویان بیشتری را جذب و از ظرفیت های ایجادشده سال های قبل به نحو مناسبی بهره برداری کرد.

در این برنامه بازدید، استاندار به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران ستادی و اجرایی مرتبط، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، دانشگاه پیام نور مرکز استان، آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه انقلاب، دانشکده علوم قرآنی، دانشکده پرستاری و مامایی و دندانپزشکی بجنورد دیدن کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز