بهره مندی از ظرفیت خیران در احداث پروژه های آموزشی الزامیست

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۲:۱۴
کد خبر: ۷۵۹۷۶۲
بهره مندی از ظرفیت خیران در احداث پروژه های آموزشی الزامیست
استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح همزمان ۲۲ پروژه آموزشی و فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش استان با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد تومان با بیان اینکه ۷۰درصد اعتبارات این پروژه ها از کمک های خیران و مردم بوده است، گفت: بهره مندی از ظرفیت خیران در احداث پروژه های آموزشی الزامیست و موجب رشد و توسعه در امر آموزش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا خباز در این مراسم با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در دبستان امام هادی شهرستان بجنورد اظهار داشت: دانش آموزان باید ضمن علم آموزی حداکثر استفاده را از فضای معنوی مدارس داشته باشند و بدانند که بزرگانی که به عظمت رسیده اند، از سرمایه علم و دانش بهره برده اند.

وی افزود: اگر شما دانش آموزان، فرهیخته، عالم و دانشمند شوید، دیگر تحت سیطره استکبار جهانی نخواهید بود اما در این مسیر نماز اول وقت خود را به جا آورید زیرا هر کسی که به مقامی رسیده به دلیل توجه به این فریضه الهی بوده است.

در ادامه این مراسم معاون وزیر آموزش و پرورش  و رئیس نهضت سوادآموزی کشور گفت:افتتاح این 22پروژه در مساحتی افزون بر 12 هزار متر مربع می تواند در تقویم آموزش و پرورش این استان حائز اهمیت باشد.

علی باقر زاده فاروجی اظهار داشت:مدرسه و نظام آموزشی بر تمام متغیرهای توسعه تاثیرگذار است و اقتصاد کشور، امنیت پایدار، نرخ امید به زندگی و بهبود سلامت همگی در گرو کارکردهای مدرسه است.

وی افزود: اگر مدرسه کارکردهای خود را به درستی انجام دهد می توانیم خدمات بیشتری را به بشریت ارائه دهیم و امروزه دسترسی به مدارس یکی از اهداف اصلی ما در نظآم آموزشی است؛ به طوری که سال گذشته 202 مدرسه تک نفره در کشور خدمات آموزشی ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز