استاندار خراسان شمالی:

دولت تدبیر و امید تسهیلات خوبی برای توسعه کشاورزی نوین در نظر دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۶۱۸۰۰
دولت تدبیر و امید تسهیلات خوبی برای توسعه کشاورزی نوین در نظر دارد
استاندار خراسان شمالی در همایش تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان با قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش و بیان این که کشاورزان تلاشگران صحنه تولید هستند، از تسهیلات درنظرگرفته شده دولت تدبیر و امید برای توسعه کشاورزی نوین در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا خباز در این همایش با تبریک 15 مهر روز ملی روستا، اظهار داشت: کشاورزی قوت غالب مردم را فراهم می کند و  ایجاد زمینه خودکفایی و استقلال کشور را به دنبال دارد؛ بنابراین از جایگاه رفیعی برخوردار است.

دکتر خباز با بیان این که اولین زارع و کشاورز ذات اقدس الهی است، افزود: این یک ادعا نیست بلکه در سوره مبارکه واقعه به آن اشاره شده بنابراین کشاورزی شغلی مقدس است.

وی ادامه داد: صنف کشاورزی امروز بزرگ ترین صنف بخش خصوصی را به خود اختصاص داده است که کمترین سنگینی بر دوش دولت اما بیشترین نتیجه و کارایی را دارد و البته یادآور می شوم دولت تدبیر و امید تسهیلات خوبی برای گسترش راهکارهای نوین کشاورزی در اختیار فعالان این عرصه قرار داده است و مجموعه ترویج سازمان جهاد کشاورزی نیز همواره به معرفی دستاوردهای نوین علمی به کشاورزان می پردازند.

دکتر خباز تصریح کرد: کشاورزان باید به راهکارهای علمی و نظرات کارشناسان بخش کشاورزی با هدف افزایش سطح زیر کشت و مدیریت بهینه منابع آبی توجه داشته باشند و سازمان جهاد کشاورزی با تجلیل از افراد موفق در این حوزه موجب تشویق دیگر کشاورزان  شود.

وی تاکید کرد: هنر ما و سازمان جهاد کشاورزی استفاده حداکثری از امکانات دولت تدبیر و امید برای گسترش روش های نوین کشاورزی با هدف افزایش تولیدات و فراهم سازی زمینه صادرات محصولات به دیگر نقاط داخل و خارج از کشور است؛ چرا که تحقق این هدف موجب ارزآوری می شود و در ادامه عزت و سربلندی کشور را به همراه خواهد داشت.

دکتر خباز گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با علم به این که نمی توانند با تهدید نظامی بر ما مسلط شوند، جنگ نابرابر اقتصادی را علیه ما برنامه ریزی کرده اندلذا باید با افزایش تولیدات داخلی یاری کننده کشور در تنگناهای اقتصادی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز