تکریم و معارفه فرماندار اسفراین با حضور سرپرست معاونت سیاسی استانداری

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۶۵۹۹۵
تکریم و معارفه فرماندار اسفراین با حضور سرپرست معاونت سیاسی استانداری
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین با محوریت تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان گفت:آهنگ توسعه حتی برای یک لحظه به رغم تمام مشکلات و فشارهای اقتصادی کشور تاکنون متوقف نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمود ثمینی در این آیین اظهار داشت:خدمات نظام به مردم به نحو عالی تاکنون انجام شده و باید شرایط را برای ورود سرمایه گذاران در عرصه تولید و اشتغال نیز فراهم کنیم به  طوری که ایجاد بستر آرام و امن برای سرمایه گذاران از مهم ترین اهداف ما باید باشد.

وی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران موجب می شود تا هم به تولید و هم به توان اقتصادی منطقه، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم کمک شایانی شود.

ثمینی با بیان این که شرایط امروز کشور و دنیا بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: به هر میزانی که به سمت جلو گام بر می داریم، یک قدم به سوی موفقیت پیش خواهیم رفت و به جهت همین موفقیت ها و در راستای دفاع از کیان کشور مورد تهاجم بیگانگان به خصوص آمریکا و اسرائیل قرار گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد:رهبری و مردم دو نعمت بسیار بزرگ به شمار می روند و باید قدر مردم را بدانیم و از تمام توان خود برای راضی نگه داشتن آنان استفاده کنیم.

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین اظهار داشت:یکی از پروژه هایی که می تواند شهرستان را از بن بست عقب ماندگی ها رها کند، راه میامی، جاجرم، اسفراین به قوچان است که امسال یک ردیف مستقل برای آن در نظر گرفته شد ضمن آن که 26 میلیارد تومان نیز در تلفیق مجلس تخصیص داده شده است.

هادی قوامی از راه میامی، جاجرم و اسفراین به عنوان یکی از شریانهای اصلی کشور یاد کرد و افزود: این راه می تواند اثرات توسعه خود را برجای بگذارد.وی خاطرنشان کرد:راه آهن نقاب، اسفراین، بجنورد به شیروان پروژه مهم دیگری برای توسعه محسوب می شود که می تواند موجب تحول و هموار شدن راه توسعه استان نیز شود.

فرماندار جدید شهرستان اسفراین نیز گفت:بضاعت ما در استان محدود است، 85درصد اعتبارات در سطح ملی و 15 درصد در سطح استانی توزیع می شود لذا باید با کمک یکدیگر گام های اساسی را در جذب اعتبارات ملی برداریم.

طاهر رستمی اظهار داشت:از تمام مدیران ادارات، ذی نفوذان، فرمانداران ادوار گذشته و اصحاب رسانه می خواهم که باهم و در کنار یکدیگر به مردم شهرستان خدمات شایسته ارائه دهیم.

وی بیان کرد: پروژه های مهم، صنایع و دانشگاه ها را تقویت خواهیم کرد و در جهت ایجاد صنایع جدید و پایین دستی برای فعال کردن چرخه اقتصادی و اشتغال این شهرستان تلاش می کنیم.

رستمی در بخش پایانی سخنان خود از مدیران شهرستان خواست تا موضوع تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را در اولویت کاری خود قرار دهند و با نگاه جدی تر سعی در کاهش بروکراسی اداری، پاسخگویی ارباب رجوع در کمترین فرصت داشته باشند.

گفتنی است در این آیین از زحمات جواد نوروزی فرماندار سابق قدردانی و طاهر رستمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسفراین معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز