امام جمعه فاروج:

هنر در ثبات و امنیت جامعه نقش آفرین است

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۴:۱۱
کد خبر: ۷۶۸۱۸۶
هنر در ثبات و امنیت جامعه نقش آفرین است
امام جمعه فاروج گفت: یکی از اهرم های آرامش آفرینی در هر جامعه ای هنر است و در ثبات و امنیت آن نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده در دیدار با اعضای ستاد برگزاری ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی افزود: جامعه ای که نسل جوان آن با هنر آشنا باشند و در مسیر تعالی خود از هنر استفاده کند کمتر دچار آسیب خواهد شد.

وی بیان داشت: شعر با وجود پیشینه غنی و شاعران فرهیخته در کشور و به تبع آن استان و شهرستان جایگاه ویژه ای دارد و بایستی در برگزاری جشنواره استانی که فرصت میزبانی آن به شهرستان رسیده تلاش نماییم .

حجت الاسلام قلی زاده گفت: امروز تاثیر گذاری هنر و هنرمند بر اقشار مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و با استفاده از آن می توان در توسعه جامعه مفید عمل کرد.

وی با تاکید بر لحاظ کردن حضور شاعران بومی و محلی در جشنواره ها و برنامه های فرهنگی سطح استان و شهرستان گفت: این جشنواره ها فرصت خوبی برای معرفی و شناساندن شاعران گمنامی است که در سطح روستاها در انزوا فعالیت می کنند.

در این دیدار جواد نظری،  رئیس ستاد برگزاری ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی هم گزارشی از روند تشکیل دبیرخانه و فعالیت کمیته های آن را ارائه کرد.

ششمین جشنواره شعر استان خراسان شمالی در چهار بخش اصلی، ویژه، جنبی و نوقلمان ٣٠ آبان ماه در شهرستان فاروج برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز