کاهش ۲۶ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی/ ۵۰ نفر کمتر کشته شدند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۸:۵۵
کد خبر: ۷۷۵۹۹۸
کاهش ۲۶ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی/ ۵۰ نفر کمتر کشته شدند
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در 7 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته جانباختگان حوادث رانندگی 26 درصد کاهش داشته، گفت: خوشبختانه با اقداماتی که در این حوزه انجام شده از ابتدای سال جاری تا کنون 50 نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه خوشبختانه در 7 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته جانباختگان حوادث رانندگی 26 درصد کاهش داشته، گفت: خوشبختانه با اقداماتی که در این حوزه انجام شده از ابتدای سال جاری تا کنون 50 نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر کشته شده اند.

مظاهری ادامه داد: خوشبختانه در حوزه جانباختگان حوادث رانندگی درون شهری 35 درصد کاهش و در حوزه جانباختگان حوادث رانندگی برون شهری نیز 23 درصد کاهش داشتیم.

وی افزود: امروز به لطف خداوند متعال و تلاش سبزپوشان عرصه نظم و امنیت، مردم عزیز به ناجا اعتماد دارند،  امروز تمام اقشار جامعه خوشبختانه این موضوع را درک کردند که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بحث صلح جهانی و پیشرفت و توسعه انجام وظیفه می کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه برقراری امنیت و آرامش برای شهروندان عزیز بعنوان یک وظیفه مهم در صدر ماموریت های ناجا قرار دارد، خاطر نشان کرد: اگر در سطح استان امروز ما شاهد وجود یک امنیت پایدار هستیم فقط و فقط به برکت حضور مردم و اعتماد آن ها به نیروهای مسلح خصوصا ناجا است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تقدیر از اقدامات پلیس راه و راهور در بحث کاهش تلفات حوادث رانندگی تاکید کرد: باید مد نظر باشد که این اقدامات همواره به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد تا به امید خداوند متعال دیگر شاهد حوادث تلخ رانندگی در سطح جاده های استان خراسان شمالی نباشیم.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز