بهره برداری مسجد اهل سنت حصارچه با حضور استاندار؛

شکوه نماز وحدت در خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۷۶۶۰۴
شکوه نماز وحدت در خراسان شمالی
مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی در آستانه هفته وحدت، با سفر به دهستان مرزی حصارچه شهرستان رازوجرگلان در آیین بهره برداری مسجد جامع اهل سنت این منطقه، شرکت و نماز وحدت را با آنان اقامه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدرضا خباز در جمع علمای اهل سنت و عموم حاضران این مراسم با تبریک فراررسیدن ایام میلاد مسعود پیامبر رحمه للعالمین حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، مهم ترین مسئله امروز جامعه را توجه به اخلاق اسلامی و نگاه مهربانانه به برادران دینی و همنوعان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر شرایط رعایت حقوق شهروندی و توجه به همنوعان در جامعه کمرنگ است و از این جهت با منش و روش زندگی پیامبر اکرم(ص) فاصله گرفته ایم؛ در حالی که آن حضرت با اخلاق حسنه خویش، اسلام را فراگیر و بر شرک و کفر پیروز کرد.

استاندار خاطرنشان کرد: همین جاذبه اخلاق پیامبر اسلام بود که از دشمنان درجه یک آن حضرت، انسان هایی نجات یافته و هدایت شده پرورش داد؛ لذا همه ما به ویژه مسئولان باید با رعایت اصول اخلاق اسلامی و رفتار پسندیده بتوانیم رضایت مردم را کسب کنیم.

دکتر خباز با اشاره به تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت بشر تاکنون تاکید کرد: امروز هم در مقابل حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، این استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است که با همه توان به میدان آمده تا بلکه این شجره طیبه را بخشکانند ولی مردم سرافراز ما با تقدیم شهدای فراوان ازجمله همین 111 شهید این شهرستان نشان داده اند که در برابر توطئه های دشمنان و زورگویان عالم ایستادگی می کنند.

محمد زارعی فرماندار رازوجرگلان نیز به خدمات گسترده دولت تدبیر و امید در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و تنگناها خدمات زیربنایی و عمده ای را در منطقه شاهد هستیم؛ هم چنین پس از سفر اخیر دکتر خباز به این شهرستان، برخی از مهم ترین مشکلات مردم، برطرف و بنیاد مسکن نیز طی 20 روز در شهرستان مستقر شد و برای خروج از بن بست جغرافیایی هم طرح های مهم راهسازی در دست پیگیری و اجراست.

علی اکبری نماینده 5 شهرستان استان در مجلس هم گفت: مجموعه دولت و مجلس در پی عبور از شرایط موجود و حل مشکلات و تنگناهای کنونی مردم هستند و اعتبارات خوبی هم برای این منطقه درنظر گرفته شد.

علی قربانی دیگر نماینده این حوزه های انتخابیه هم با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: سه قوه و همه مردم باید در این شرایط کمک کنند و کسی دنبال مچ گیری نباشد تا از شرایط تحریم ها به خوبی گذر کنیم.

در پایان این مراسم نماز وحدت به شکرانه ساخت مسجد جامع الرحمن روستای ترکمن نشین حصارچه با حضور استاندار و دیگر حضار اقامه شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز