همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی؛

کارگاه آموزشی شیوه های مطالعه و آسیب شناسی حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۷۶۸۵۴
کارگاه آموزشی شیوه های مطالعه و آسیب شناسی حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی کارگاه آموزشی شیوه های مطالعه و آسیب شناسی حوزه کتاب و مطالعه در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رضا رضایی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی برنامه ای مشترک از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن علمی معلمان ادبیات استان در محل سالن اجتماعات درمانگاه فرهنگیان بجنورد برپا شد.

وی عنوان کرد: این کارگاه آموزشی به منظور لزوم تربیت مربیان وعلاقمندان برای آموزش تسهیلگران امر مطالعه برگزار خواهد شد.

رضایی، آشنایی با کتاب و ادبیات کودک و نوجوان، حداقل داشتن مدرک کارشناسی یا تجربه کافی در ترویج کتابخوانی، اهل مطالعه و کتاب، توانایی انتقال آموخته های کارگاه به سایر افراد و تسلط کافی در آموزش و تدریس را از اهم شرایط شرکت در کارگاه های آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی ذکر کرد.

وی، خاطرنشان کرد:در این کارگاه، آموزش شیوه های مطالعه با تدریس حسین اسکندری از اعضای هیئت علمی دانشگاه برای شرکت کنندگان ارایه شد.

رضایی، همچنین از رونمایی و معرفی آثار ١٥ مولف از استان در این کارگاه آموزشی خبرداد و افزود: در حاشیه این کارگاه آموزشی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود از این ١٥ مولف قدردانی شد.

وی در خاتمه از برگزاری نشست های تخصصی کتاب و کتابخوانی، نوبل خوانی و کارگاه های آموزشی ویژه ترویج امر مطالعه در طول سال در انجمن های ادبی فعال در استان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز