پیام سرپرست استانداری خراسان شمالی به مناسبت فراررسیدن هفته وحدت

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۶:۲۴
کد خبر: ۷۷۸۲۷۷
پیام سرپرست استانداری خراسان شمالی به مناسبت فراررسیدن هفته وحدت
مجید پورعیسی سرپرست استانداری خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لَقَد کانَ لَکم فی رَسولِ اللَّهِ اسوَةٌ حَسَنَةٌ

ایام فرخنده میلاد پیامبر نور و رحمت، خاتم النبیین، حضرت محمد مصطفی(ص) را که به تدبیر انجام گرفته در سال های نخست پیروزی انقلاب و موافقت رهبر کبیر انقلاب اسلامی هفته وحدت نام گرفت، به یکایک خواهران و برادران مسلمانم در خراسان شمالی، این گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها و نماد زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب، تبریک و شادباش می گویم.

در این ایام، زادروز پیغامبری را جشن می گیریم که حامل کلام وحی بود و مبشّر صلح و مهربانی و والاترین سرمشق زندگی برای آدمیان تا روز محشر؛ همو که وجود نازنینش بهانه خلقت کائنات و آسمان و زمین بود و به مقام "قاب قوسین او ادنی" نائل شد.

اینک در روزگاری که هجمه ها به اسلام عزیز، این آیین سلام و صلح و دوستی از هر سو فزونی گرفته و بر چهره تابناک و عالمگیرش ابرهای جهل و عناد سایه افکنده، بیش از هر زمانه ای به انسجام و وحدت امت اسلام حول محور اعتدال نیاز داریم و ایران اسلامی به عنوان مأمن پیروان ادیان و مذاهب گوناگون و خراسان شمالی نیز به مثابه ایرانی کوچک، به زیبایی این تکثر فرهنگی و مذهبی را نمایندگی می کنند.

در ماه ربیع، این بهار علاقه مندان پیامبر رحمت و خاندان پاکش، از حضرت باریتعالی می خواهم گفتار و کردار همه ما بیش از همیشه رنگ و بوی اتحاد و اعتدال به خود گیرد. سعادت و بهروزی همگان را از درگاه قادر متعال خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز