لزوم حمایت از خدمات پرستاری در بخش خصوصی و گسترش و ارتقای این مراقبت ها در جامعه

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۴:۲۵
کد خبر: ۷۸۲۸۷۰
لزوم حمایت از خدمات پرستاری در بخش خصوصی و گسترش و ارتقای این مراقبت ها در جامعه
حمایت از خدمات پرستاری در بخش خصوصی و گسترش و ارتقای این مراقبت ها در جامعه و خارج از بیمارستان از اولویت های اداره پرستاری می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رییس اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه در نشستی که با حضور مسئولین نظام پرستاری شهرستان وهمچنین مسئولین فنی مراکز مراقبت پرستاری درمنزل استان تشکیل شد با تاکیدبر نقش موثرومهم پرستاران درتوسعه ی پایدارولزوم حضور مقتدرانه بارویکردی کاملا علمی وحرفه ای درعرصه های مختلف درمانی ومراقبتی ،بیان کرد : حمایت ازخدمات پرستاری دربخش خصوصی وگسترش وارتقای این مراقبت ها درجامعه وخارج ازبیمارستان ازاولویت های اداره پرستاری می باشد.

" رضا فانی " ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با این مراکز جهت معرفی خدمات آنان در بیمارستان ها ، تصریح کرد : واحدهای Home care که در بیمارستان ها زیر نظر سوپروایزر آموزش سلامت فعالیت می کنند نقش مهمی در ارجاع بیماران به این مراکز دارند و ضروری است مدیران پرستاری بیمارستان ها علاوه برنظارت  بیشتر برعملکرد این واحد، راهکارهای بهره مندی بیش از پیش بیماران از خدمات این مراکز را توصیه نمایند.

" جلیل نیستانی " قائم مقام نظام پرستاری نیز در این نشست برموانع گسترش خدمات این مراکز اشاره کرد و گفت : راه حل آن پوشش صحیح بیمه ای خدمات پرستاری در منزل است.

در این نشست همچنین مسئولین مراکز نیز مشکلات و انتظارات خود رابیان کرده و بر لزوم حمایت سازمان های بیمه گر از خدمات پرستاری در منزل تاکید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز