استاندار:

اهتمام صدا و سیمای خراسان شمالی برگزاری باشکوه جشنواره تولیدات مراکز باشد

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۲۱:۵۵
کد خبر: ۷۸۶۲۸۸
اهتمام صدا و سیمای خراسان شمالی برگزاری باشکوه جشنواره تولیدات مراکز باشد
در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای استان با استاندار خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی گفت: اهتمام مرکز صدا و سیمای استان باید برگزاری باشکوه جشنواره تولیدات مراکز استان ها باشد و در این مسیر بنده نیز حمایت خود را اعلام می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر شجاعی در این دیدار اظهار داشت: خراسان شمالی میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما خواهد بود که فرصتی مناسب برای معرفی داشته ها و توانمندی های استان در بخش های مختلف است.

وی افزود: به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ستادی برای تمهید مقدمات برگزاری جشنواره تشکیل و در جلسات این ستاد وظایف دستگاه های اجرایی و بازه زمانی اجرای مصوبات مشخص شود و تاکید می کنم هیچ گونه کوتاهی برای ارتقای غنای جشنواره و حفظ شان مردم استان نخواهیم داشت. وی ادامه داد: از این فرصت باید برای پیشبرد مباحث توسعه ای استان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

دکتر شجاعی خاطرنشان کرد: برای برداشتن گام های بلند در بخش های مختلف، صدا و سیمای استان باید به عنوان یک همراه خوب در این مسیر باشد و جایگاه واقعی آن در سند توسعه استان دیده شود.

وی تصریح کرد: با استفاده درست از ظرفیت صدا و سیما می توانیم داشته های خراسان شمالی را برای مردم استان، کشور و حتی کشورهای هدف آمد و شد اقتصادی و گردشگری، به نمایش بگذاریم .

نماینده عالی دولت در استان در ادامه سخنان خود افزود: مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و دیگر مسئولان استان با برقراری ارتباط بیشتر با صدا و سیما می توانند اقدامات و عملکرد خود را به سمع و نظر مردم برسانند و موجب ایجاد انسجام بیشتر میان مردم و ملت شوند.

دکتر شجاعی اذعان داشت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برای اطلاع رسانی عملکرد حوزه کاری دستگاه مربوط از طریق صدا و سیما اهتمام داشته باشند و پیشنهاد می کنم برای ارتقای دانش تولید عملکرد و نحوه ارائه کارها برای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان کلاس آموزشی برگزار شود.

وی تصریح کرد: حضور مسئولان میان مردم نیز باید افزایش یابد چرا که این حضور موجب می شود دستگاه مربوط به درستی به حرکت دربیاید و تاکید می کنم حضور بنده در میان مردم بی تعارف خواهد بود و پس از استماع مشکلات مردمی مدیر مسئول باید پاسخگو باشد.

دکتر شجاعی با تاکید بر این که از انتقاد منصفانه گریزی ندارم، گفت: انتقاد منصفانه موجب اصلاح ایده ها و تفکرات می شود بنابراین تاکید دارم رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای پرداختن به مباحث مختلف نگاه سطحی نداشته باشند بلکه نقدها باید در قالب تحلیل و بیان استدلال باشد تا در نهایت به ارائه راهکار و پیشنهاد اجرایی منجر شود. هم چنین تاکید دارم در موضوعات مختلف از نظرات کارشناسان متخصص هر حوزه بهره مند شد.

دکتر شجاعی خاطرنشان کرد: در چند روز مدت حضورم در خراسان شمالی بیننده برنامه های مختلف سیمای استان بودم و در بحث پوشش رادیویی هم به دلیل گستردگی و دسترسی به آن حتی در دورترین نقاط، افزایش غنای برنامه های این بخش هم برای رساندن صدای مردم به مسئولان و برعکس بسیار موثر خواهد بود.

وی اشاره داشت: گزارشی از روند اجرای تفاهم نامه استانداری و صدا و سیمای استان برای پوشش ۱۰۰ درصدی دیجیتالی و استقرار اتاقک های فرستنده سیگنال برای بنده ارسال شود تا دستورات لازم برای تسریع در روند انجام کارها صادر شود.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی به بیان عملکرد حوزه کاری خود پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز