استاندار خراسان شمالی:

زیرساخت ها به عنوان الفبای توسعه باید رشد کند

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۲۳:۵۰
کد خبر: ۷۸۶۲۸۹
زیرساخت ها به عنوان الفبای توسعه باید رشد کند
استاندار خراسان شمالی از زیرساخت ها به عنوان الفبای توسعه یاد کرد و گفت: این زیرساخت ها در تمامی حوزه ها باید رشد کند و این امر مستلزم ارائه برنامه منسجم از سوی تمام مدیران دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در جمع علما و تعدادی از معتمدان بخش سملقان از توابع شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت:باید تلاش بیشتری برای سرعت بخشیدن به پروژه ها انجام شود زیرا در این حالت می توانیم مسیر توسعه و حضور جدی تر سرمایه گذاران را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر این که نگاه و تعهد بنده به عملیاتی کردن تمامی برنامه هاست، افزود:هیچ مدیری نباید مسیر تعریف شده منحصر به خود را طی کند بلکه همه ما به سوی یک هدف و برنامه باید حرکت کنیم.

شجاعی در بخش دیگر سخنان یکی از ضعف های استان را نبود سیستم حمل و نقل(ریلی، آزادراه، بزرگراه) ذکر کرد و افزود: وقتی سیستم حمل و نقل ضعیف باشد دیگر نباید شاهد اتفاقات بزرگ در این استان باشیم و به رغم گذشت 14 سال از استان شدن، در این حوزه کوتاهی شده است.

وی اظهار داشت:مردم روستاهای استان از درآمد ویژه ای برخوردار نیستند و نگاه آنان به مقولات کشاورزی و کار به تفکرات 30 سال گذشته باز می گردد در حالی که این تکلیف ماست که بازاری برای محصولات آنان ایجاد کنیم تا شاهد افزایش مهاجرت ها نباشیم.

شجاعی در پایان تصریح کرد: اگر زیربنای اقتصادی فراهم شود دیگر نگران آسیب های حوزه اجتماعی نخواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز