حل مشکلات حوزه علمیه استان با هدف بسط نگاه های ارزشی

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۸:۱۶
کد خبر: ۷۹۲۶۰۱
حل مشکلات حوزه علمیه استان با هدف بسط نگاه های ارزشی
در دیدار مدیران حوزه علمیه استان با استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی بر حل مشکلات حوزه علمیه با هدف بسط نگاه های ارزشی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر شجاعی در این دیدار اظهار داشت: تقویت کمی و کیفی حوزه علمیه موجب نگهداشت بیشتر طلبه ها و بهره مندی بیشتر مردم استان از ظرفیت آنان خواهد شد.

وی ادامه داد: مباحث مربوط به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و استانی برای حوزه علمیه استان طی نشستی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بررسی و حل خواهد شد تا در خصوص تعیین و تخصیص اعتبارات، مشکلات این حوزه کاسته شود.

شجاعی افزود: زمین مورد نیاز برای تامین زیرساخت حوزه علمیه با جدیت معاونت عمرانی استانداری و برگزاری نشست با اداره کل راه و شهرسازی حل خواهد شد و تکالیف مشخص شده برای دستگاه های اجرایی در سفر مقام معظم رهبری برای اجرای پروژه ها در بخش حوزه علمیه باید عملیاتی شود.

دکتر شجاعی با بیان این که نگاه بنده توسعه حوزه علمیه در استان است، افزود: ورود حوزه علمیه استان در کارهای نرم افزاری بسیار پسندیده است و تاکید می کنم حوزه علمیه باید در تمام بخش ها ورود میدانی داشته باشد تا از بروز برخی هنجارشکنی ها پیشگیری شود.

معافیت از پرداخت عوراض شهرداری برای حوزه علمیه از دیگر مباحث این نشست بود که دکتر شجاعی در این خصوص گفت: حذف کلیه معافیت ها توسط دولت در سال های گذشته ابلاغ شده اما باید از مرکز پیگیر باشیم تا در صورت برقراری این قانون، شهرداری ها حداکثر همکاری و مساعدت را با حوزه علمیه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز