استاندار خراسان شمالی تاکید کرد؛

تعامل دستگاه های اجرایی برای برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان ها

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴:۳۸
کد خبر: ۸۰۲۲۹۶
تعامل دستگاه های اجرایی برای برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان ها
استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان های سازمان صداوسیما، بر تعامل و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان های استان برای برگزاری هر چه مناسب تر این جشنواره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدعلی شجاعی در این نشست اظهار داشت: اعتقاد دارم خراسان شمالی باید در تمامی بخش های مختلف به طور مستمر دیده شود که برگزاری جشنواره های مختلف ملی و بین المللی از راهکارهای تحقق این امر است.

وی افزود: در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکید کردم یکی از راه های شناساندن استان در کشور ثبت یک رویداد ملی و بین المللی در قالب جشنواره های مختلف در هر ماه است که باید سال آینده این امر محقق شود. وی تصریح کرد: از مدیران اجرایی استان خواسته ام بحث ثبت خراسان شمالی به عنوان دبیرخانه برخی از جشنواره های ملی را که موجب پیشبرد سیاست های توسعه ای استان می شود، پیگیری کنند.

وی با بیان این که نباید تمامی رویدادها تنها در تهران متمرکز شود، ادامه داد: در بسیاری از کشورها برگزاری جشنواره ها در شهرهای مختلف با هدف معرفی ظرفیت ها، توزیع شده است و برخی شهرها به عنوان دبیرخانه دائمی یک جشنواره مشخص شده اند.

وی مطرح کرد: در آمادگی خراسان شمالی برای برگزاری این جشنواره هیچ شکی وجود ندارد اما تاکید دارم در بخش پیش بینی و مدیریت هزینه ها وضعیت و داشته های استان لحاظ شود تا در آینده آثار منفی به دنبال نداشته باشد. دکتر شجاعی خطاب به معاون امور اقتصادی خود دستور داد: تا بیست و چهار ساعت آینده موارد مختلف هزینه ای مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه نهایی اعلام شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: بنده به آنچه که می نویسم و امضا می کنم، متعهد هستم چرا که به عنوان مسئول باید پاسخگو باشم بنابراین مدیریت برخی از هزینه ها بر عهده استان باشد.

دکتر شجاعی با بیان این که به تعهدات استاندار قبل پایبند هستم، خاطرنشان کرد: در برگزاری مناسب این جشنواره هیچ کوتاهی نخواهیم داشت و تلاش داریم در شأن ملی و استانی برگزار شود چرا که این جشنواره چراغ راهی برای برگزاری دیگر جشنواره ها در سال های آینده خواهد بود.

وی تاکید کرد: برای برگزاری و برنامه سازی برنامه های مربوط به جشنواره تنها در مرکز استان متمرکز نشوید و در شهرستان نیز حضور داشته باشید. وی تاکید کرد: از حداکثر فرصت میزبانی خود برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان در بخش های مختلف بهره مند خواهیم شد.

دکتر شجاعی خطاب به مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: برای برگزاری این جشنواره با ایجاد موج همدلی و همبستگی، تمامی بخش های اجرایی استان به ویژه نهادهای فرهنگی را همراه کنید.وی همچنین خاطرنشان کرد: خراسان شمالی دارای جوانان با استعدادی در حوزه های مختلف هنر است که این جشنواره فرصت خوبی برای معرفی این استعدادها خواهد بود.

در این نشست سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان ها هم اظهار داشت: هدف رسانه ملی از برگزاری جشنواره تولیدات مراکز تنها تجلیل از فعالان این حوزه نیست بلکه فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان هاست که تلاش داریم با ایجاد تعامل بین مرکز و استان، میزبانی این جشنواره به طور شایسته برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز