مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر:

فراهم سازی زمینه ها برای ثبت یک رویداد سینمایی بزرگ درخراسان شمالی

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۶:۵۱
کد خبر: ۸۰۶۵۶۸
فراهم سازی زمینه ها برای ثبت یک رویداد سینمایی بزرگ درخراسان شمالی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: دو سینمای گلشن و عمیق بجنورد امسال میزبان فیلم های منتخب سی و هفتمین جشنواره فجر بوده و زمینه ها برای استقبال و حضور گسترده مردم برای ثبت این رویداد هنری سینمایی بزرگ در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسین فرخنده گفت: جشنواره فیلم فجر استان همزمان با دیگر استان های کشور قرار است طی دهه فجر امسال در دو سینمای گلشن و عمیق بجنورد برگزار شود تا علاقه مندان به این حوزه بتوانند آثار سینمایی مورد علاقه خود را تماشا کنند.

فرخنده با بیان اینکه تقویت برنامه های حوزه فرهنگ و هنر استان در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان ها فرصتی مغتنم برای هنرمندان شهرستانی و نیز عموم مردم است تا بیش از پیش توسعه هنر هفتم در استان ها را شاهد باشیم.

وی افزود: صرف نظر از اینکه چند فیلم از این جشنواره سهم استان ها می شود، این اقدام در راستای رویکرد عدالت گرایانه در زمینه توسعه برنامه های فرهنگی و هنری انجام می شود تا مراکز استان ها و به تبع آن شهرستان ها نیز بتوانند از این فرصت بهره مند شوند.

وی ضمن اشاره به بازخورد مثبت جشنواره فیلم فجر سال گذشته در استان، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره هم‌زمان با پایتخت، حال و هوای خوبی به سینماها می دهد و باعث آشنایی و جذب مخاطبان بیشتری به این حوزه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در تلاش برای برخورداری تمام علاقه مندان حوزه فیلم و سینما در استان برای حضور در این جشنواره هستیم و بررسی دقیق کاستی های این جشنواره در سال های گذشته به منظور برگزاری این رویداد هنری بزرگ انجام شده است.

فرخنده عنوان کرد: جدول برنامه نمایش فیلم های جشنواره فجر در دو سینمای گلشن و عمیق بجنورد آماده شده است و بزودی پس از تایید نهایی اعلام خواهد شد.

اکران منتخب فیلم های سی وهفتمین جشنواره فیلم فجراز ۱۲بهمن ماه آغاز و تا ۲۲همین ماه درخراسان شمالی ادامه خواهدداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز