تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۴:۱۱
کد خبر: ۸۱۰۸۴۷
تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان‌شمالی گفت:مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا 10 بهمن ماه تمدید شد و تاکنون 1900 نفر در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا با اشاره به نام نویسی 1900 نفر در آزمون حفظ و معارف قرآن کریم ، گفت: مهلت ثبت‌نام برای علاقه‌مندان تا 10 بهمن ماه سال جاری تمدید شد و هر فرد می‌تواند در چهار رشته این دوره از مسابقات شرکت کند.

وی افزود: ثبت‌نام در هشت رشته حفظ شامل حفظ جزء ۳۰، جزء یک، سه جزء اول، پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول، ۱۵ جزء اول، ۲۰ جزء اول و حفظ کل انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی نیا بیان کرد: در این مسابقات علاقه‌مندان می‌توانند در رشته معارف در رشته‌های ترجمه و مفاهیم و معارف قرآن، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن، معارف و حفظ موضوعی قرآن کریم ثبت‌نام کنند.

وی اظهار کرد: از دیگر رشته‌های این آزمون در بخش معارف سبک زندگی و سیره معصومین، معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه، مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، ترجمه و مفاهیم قرآن و روخوانی قرآن است.

حجت‌الاسلام صالحی نیا بابیان اینکه این آزمون در سه بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزمون الکترونیکی این دوره از مسابقات در اول و دوم اسفندماه امسال برگزارشده و آزمون کتبی همزمان با سراسر کشور در نهم اسفندماه و رشته شفاهی از ۱۱ تا ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان این مسابقات برای کسانی که نمره کتبی آن‌ها بالای ۷۰ و نمره شفاهی آن‌ها بالای ۷۵ باشد گواهینامه رشته مربوطه صادر و کسانی که امتیاز آن‌ها بیش از ۹۰ باشد تقدیرنامه دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون به سایت www.quranedu.ir مراجعه و تا پایان 5 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز