گفت و گوی زنده استاندار خراسان شمالی با مردم از دریچه سیمای شبکه اترک

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۷:۳۰:۴۴
کد خبر: ۸۱۱۳۲۷
گفت و گوی زنده استاندار خراسان شمالی با مردم از دریچه سیمای شبکه اترک
استاندار خراسان شمالی باحضور در برنامه زنده تلویزیونی چلچراغ سیمای اترک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بیان نکاتی ازجمله دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته و برنامه های آتی توسعه این استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در برنامه زنده تلویزیونی چلچراغ تصریح کرد: مردم خراسان شمالی در تمام صحنه های چهل ساله انقلاب پیشتاز و پیشگام بوده اند که تقدیم ۳ هزار شهید جلوه ای از این روحیه ایثارگری است.

وی ادامه داد: برای استفاده بهینه از منابع موجود باید با برنامه گام برداریم تا توسعه متوازن در تمام بخش ها و همه نقاط استان شکل بگیرد و عدالت برقرار شود. وی افزود: سخن گفتن از توسعه در خراسان شمالی بدون توجه به اقتصاد روستا بی معناست. 

استاندارخاطرنشان کرد: با وجود تلاش های انجام شده در ۱۴ سال گذشته، هنوز خراسان شمالی در بسیاری شاخص ها عقب ماندگی دارد در حالی که داشته های استان نشان می دهد می توانیم گاه های توسعه را بلندتر برداریم و حرکت خود را سریعتر کنیم. وی با اذعان به این که مردم خوب استان مطالبه گری را فراموش کرده اند، آن را عاملی موثر در پیشبرد برنامه های توسعه ای و جبران کاستی ها خواند و یادآور شد: حذف بخاری نفتی ۱۳۷۸ کلاس مدارس سراسر استان در ۲۷ روز، برق رسانی روستای پرکار فاروج در ۱۵ روز و ارتقای رتبه استان در انعقاد قراردادهای بانکی تسهیلات اشتغال از رتبه ۱۷ به ۴ کشور طی ۱۰ روز، همگی نشان دهنده توان مدیریتی استان است؛ یعنی با همین ظرفیت های مدیریتی و همین منابع مالی موجود توانستیم سه کار جهادی باکیفیت را به سرانجام برسانیم.  

شجاعی هم چنین گفت: سند توسعه نشانگر راه و مسیر حرکت و مشخص کننده ابزارهای رسیدن به اهداف است تا منابع محدود خود را هدر ندهیم و بتوانیم نداشته ها را پاسخگو باشیم.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی گفت: نظام جمهوری اسلامی خدمات قابل توجهی در این ۴۰ ساله داشته که به هیچ وجه قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست. 

شجاعی با اساره به نمونه هایی از دستاوردهای ۴۰ ساله در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور و استان ادامه داد: از مردم خوب ما انتظار می رود همانند گذشته، نظام و رهبری و دولت را همراهی کنند تا از این دوران نه چندان سخت هم عبور کنیم. وی تاکید کرد: در برابر جنگ اقتصادی کنونی به انسجام داخلی، همراهی و کمک همگان برای تحقق برنامه های دولت، پیروی از رهبری و دلسوزی برای مردم نیاز داریم ضمن این که تحریم ها ما را قوی تر و بالنده تر کرده است.

استاندار هم چنین گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی بزرگمردی تاریخ ساز و رهبری مقتدر و شجاع بود که فقط به خدا توکل می کرد و به مردم اعتقاد خالصانه داشت و چیزی را از آنان پنهان نمی کرد و قوانین اسلام و قرآن را بدون جرح و تعدیل اجرا می کرد، لذا مردم ما نیز در مسیر هدایت رهبری گام برداشتند و درک همه جانبه ای بین رهبری نظام و مردم برقرار بود. 

شجاعی افزود: ایران اسلامی و نظام ما اقتدارش را وابسته به مردم می داند و هر چه داریم، برگرفته از قدرت حضور مردم در صحنه های مختلف است.

وی تصریح کرد: مردم خراسان شمالی در ۲۲ بهمن امسال این حضور در صحنه را باشکوه فراوان به نمایش می گذارند و در اقصی نقاط استان در کنار دولتمردان حضور خواهند یافت و نشان می دهند که با وجود تنگناها، نظام و کشورشان را دوست دارند و به حرمت خون شهدا پای نظام ایستاده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز