امام جمعه گرمه ؛

تشویق نسل جوان به فعالیت های قرآنی نقش مهم بر سلامت جامعه دارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۳:۵۸
کد خبر: ۸۱۵۱۰۶
تشویق نسل جوان به فعالیت های قرآنی نقش مهم بر سلامت جامعه دارد
امام جمعه شهرستان گرمه گفت: شناسایی آموزه های قرآنی و تشویق نسل جوان به فعالیت های قرآنی و حمایت و نظارت بر برنامه های دینی و قرآنی در مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزشی نقش مهم و اثرگزاری بر سعادت و سلامت جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام ابوالقاسم تاتاری اظهار داشت: آشنایی و مانوس کردن نوجوانان با آموزه های دینی و قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش مهم و موثری در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی و کم اثر کردن ترفندهای دشمنان دارد.

وی با بیان اینکه توجه و عمل کردن به تعالیم و آموزه های قرآنی و دستورات دینی نقش مهمی در سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه خواهد داشت، افزود: با فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم به ‌ویژه نسل جوان در مساجد و محافل قرآنی می توان در تبیین و ترویج ارزش های دینی گام برداشت.

تاتاری، با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی  قرآن و عترت در شهرستان گرمه نیز گفت: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه جنبه های قرآنی و معنوی دارد که کار بسیار خوب و ارزشمندی است که توسط  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفته است.

وی تبلیغ و اطلاع رسانی در برگزاری نمایشگاه و جشنواره ها در سطح شهر را از جمله موضوعات مهم عنوان کرد و گفت: باید در برگزاری این گونه جشنواره ها و نمایشگاه ها زمان و مکان مناسب در نظر بگیریم تا علاقمندان بسیاری بتوانند از این جشنواره هابهره مند شوند.

لازم به ذکر است؛ آیین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت خراسان شمالی عصر امروز با معرفی و تجلیل نفرات برتر در شهرستان گرمه برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز