در نشستی با حضور استاندار؛

پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی خراسان شمالی بررسی شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۶:۳۵
کد خبر: ۸۲۰۰۰۷
پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی خراسان شمالی بررسی شد
در نشستی با حضور استاندار خراسان شمالی پروژه های عمرانی استان در حوزه راه و شهرسازی مانند محورهای ارتباط جاده ای، راه آهن و فرودگاه بجنورد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدعلی شجاعی در این نشست اظهار داشت: در آینده ای نزدیک همراه با نمایندگان استان در مجلس، با وزیر راه و شهرسازی دیدار خواهم داشت و هدف از برگزاری این نشست هم جمع بندی خواسته های استان از وزارتخانه متبوع است.
وی افزود: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی موضوع تامین اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از محور بجنورد به جنگل گلستان و هم چنین ارائه تجهیزات و تامین منابع مالی برای بحث ایمنی مانند خط کشی و نصب تابلوهای اطلاعاتی در کنارگذر جنوبی به عنوان اولویت استان مطرح می شود.
وی ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی اطلاعات لازم در مورد شرکت هایی که برای پرداخت معوقات کارگری برای استان مشکلاتی ایجاد کرده اند، برای ارسال به مرکز جمع بندی شود.
موضوعات تامین اعتبار برای عملیاتی کردن پروژه راه میامی-جاجرم-بام و قوچان، تامین اعتبار برای رسیدن به میانگین کشوری برای آسفالت راه های روستایی و هم چنین بحث آسفالت راه های روستایی مرزی و راه مرزی، تکمیل پروژه راه ارتباطی اوغاز به باجگیران، تعریض محور بجنورد اسفراین، راه آهن گرگان-بجنورد و مشهد و راه آهن جوین-اسفراین-بجنورد و شیروان، برقراری پروازها در فرودگاه بجنورد، ارائه مطالبات استان در بخش مسکن، طرح هادی روستایی و بازآفرینی شهری از دیگر مباحث مورد طرح در دیدار استاندار خراسان شمالی با وزیر راه و شهرسازی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز