معاون سیاسی استاندار:

فرآیندهای گام دوم انقلاب باید در استان بومی سازی شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹:۳۰
کد خبر: ۸۲۳۱۵۸
فرآیندهای گام دوم انقلاب باید در استان بومی سازی شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر بومی سازی فرآیندهای گام دوم انقلاب اسلامی که از منویات مقام معظم رهبری است، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ولی الله حیاتی در همایش گام دوم انقلاب در عصر جدید در محل مصلی شهرستان بجنورد اظهار داشت:باید در راستای بومی سازی گام دوم انقلاب با ارائه راهکارهای لازم گام های عملیاتی را برداشت و در این مسیر از نقش محوری و کلیدی جوانان در عرصه های مختلف نیز استفاده کرد.

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری با بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان رهبری فرزانه و دوراندیش به درستی مسیر انقلاب را نشان دادند و روش های انقلاب را تشریح کردند، لذا باید قدردان این موضوع باشیم.

حیاتی با بیان این که گام دوم انقلاب تکلیف را بر ما تمام کرده و سیاست های انقلاب را ترسیم کرد، بیان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی در اوج قله های عزت است و در مجامع بین المللی سخن برای گفتن دارد و این که ایران در دنیای بدون امنیت به جزیره ای با ثبات تبدیل شده، تمام این موارد به برکت وجود مقام معظم رهبری است.

وی افزود:نقش محوری جوانان در پیدایش و شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است زیرا مخاطبان اصلی بیانیه همین جوانان بودند؛ جوانانی که در مساجد، حسینیه ها، دانشگاه ها، حوزه ها و مدارس کانون اصلی مبارزه با رژیم طاغوت بودند.

وی خاطرنشان کرد:جوانان زیر سخت ترین شکنجه های رژیم طاغوت جانفشانی کردند تا راه ارزشمند انقلاب اسلامی رو به جلو باقی بماند، بنابراین وقتی به تاریخ چهل ساله این انقلاب می نگریم، نقش جوانان بسیار کلیدی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز