پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جهموری اسلامی ایران

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۶:۱۹
کد خبر: ۸۳۵۶۵۱
پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جهموری اسلامی ایران
استاندار خراسان شمالی در پیامی۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی ملت ایران و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، متن کامل پیام دکتر محمد علی شجاعی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

روز"29 فروردین" یادآور دلاور مردان و جان برکفان همیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.

خدا را شاکریم که حفاظت از ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار و استقامت که با عزمی پولادین در ظل عنایات فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از وجب به وجب این خاک مقدس دفاع می کنند. روزارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور ذکاوت و عنایت ویژه امام راحل بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی به دلاور مردان و جان برکفان همیشه سرافرازی است که در زیر پرچم ولایت جان در کف اخلاص نهاده اند. 

بدین سان29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نامگذاری شده است. در این روز از ایثارگری ها و دلاوری های مردانی تجلیل می شود که در جریان به بار نشستن نهاد پر برکت انقلاب اسلامی و تداوم و تحکیم آن همواره با پیروی از رهبری های خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مقابل تمامی کار شکنی های دشمنان خصوصاً در دوران دفاع مقدس، چون کوهی استوار در کنار ملت غیور و در حوادث مهک اخیر (سیل های ویرانگر شمال و جنوب کشور) این صلابت و استواری را باره دیگر به اثبات رساندند.  

 امروز با عنایت الهی و در دهه چهارم انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه و بهره گیری از نیروهای دلسوز، متخصص، آموزش های لازم، تجهیز و نوآوری، دستیابی به امکانات وسایل دفاعی و نظامی به نیروئی قدرتمند و عزتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است که همواره آماده و گوش به فرمان برای دفاع از انقلاب شکوهمند و مقابله با هرگونه ترفند بدخواهان است.

اینجانب بیست ‌و نهم فروردین، روز ارتش را بر تمامی غیور مردان و دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و  از ایزد منان موفقیت های روز افزون در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

محمد علی شجاعی 

استاندار خراسان شمالی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز