فرصت ده روزه معاون سیاسی استاندار؛

ظرفیت استراحتگاهی خراسان شمالی برای مهمانان جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها مشخص شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۱:۱۵
کد خبر: ۸۳۷۲۶۷
ظرفیت استراحتگاهی خراسان شمالی برای مهمانان جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها مشخص شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در چهارمین نشست ستاد اجرایی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز خطاب به مدیران صدا و سیما و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تعیین بازه زمانی ده روزه بر تعیین و اعلام سطح مهمانان جشنواره و ظرفیت استراحتگاهی استان دستور داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در این نشست اظهار داشت: اراده دکتر شجاعی، استاندار خراسان شمالی برگزاری این جشنواره به بهترین نحو ممکن است.

حیاتی افزود: هیچگونه کاستی برای برگزاری جشنواره در استان وجود ندارد و در بخش اسکان ظرفیت استراحتگاهی استان در حد ایده آل و قابل قبول ارائه خواهد شد و در این راستا از ظرفیت هتلینگ مرکز استان و دیگر شهرستان ها بهره مند خواهیم شد.

 وی اشاره داشت: با توجه به دستور استاندار به فرمانداران جهت آموزش حداقل ۱۰۰ نیروی داوطلب، فرمانداران هر چه سریع تر این لیست را ارائه دهند تا از این نیروهای جوان و آموزش دیده برای میزبانی و تشریفات این جشنواره بهره مند شویم.

حیاتی اشاره داشت: از وسایل حمل و نقل ادارات و ناوگان عمومی شهری برای رفت و آمد مهمانان بهره مند خواهیم شد.حیاتی مطرح کرد: بنا به تاکید استاندار باید تمامی کارهای اجرایی جشنواره یک ماه پیش از شروع تمام شود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد زیرساخت هایی مانند فیبر نوری تنها برای بهره مندی در برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما نیست و بلکه این زیرساخت ها در برنامه های آینده استان مورد استفاده قرار می گیرد.

حیاتی مطرح کرد: هدف استاندار برای برگزاری این جشنواره در خراسان شمالی معرفی داشته و توانمندی های استان در بخش های مختلف و در سطح ملی و استانی است و بنابراین صدا و سیمای استان متناسب با محتوای شبکه های ملی و استانی محتوای قابل قبولی از ظرفیت های استان جهت نمایش تهیه و ارائه کند.

وی گفت: بحث بین المللی در برگزاری این جشنواره مورد تاکید استاندار است و تلاش داریم با محوریت کشورهای همسایه مهمانان خارجی به ویژه رایزنان اقتصادی به این جشنواره دعوت شوند.

حیاتی اظهار داشت: از تمامی ویژگی های فرهنگی خراسان شمالی در بخش های مختلف به ویژه بخش عشایری در برگزاری این جشنواره بهره مند خواهیم شد.

حیاتی خطاب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: فرآیند کامل برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما طی نشستی برای دستگاه های نظارتی تشریح شود و همچنین سازمان صدا و سیمای استان باید در کوتاه ترین زمان ممکن آنالیز مالی را برگزاری جشنواره را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز