معاون سیاسی استاندار؛

حضور جهادی مردم در مناطق سیل زده توطئه دشمنان را خنثی کرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۶:۵۵
کد خبر: ۸۳۷۷۹۶
حضور جهادی مردم در مناطق سیل زده توطئه دشمنان را خنثی کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: حضور جهادی مردم به ویژه جوانان در مناطق سیل زده کشور با هدف خدمت رسانی بار دیگر توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در آیین تجلیل از اعضای موکب قمر بنی هاشم(ع) شهرستان های مانه و سملقان و گرمه به منظور خدمات ارزنده به مردم سیل زده استان گلستان در شهرستان آق قلا، اظهار داشت: نقش مردم در پیدایش، تثبیت و پیمودن راه انقلاب بی بدیل است.

حیاتی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی توانست رژیم طاغوت سالار را به زیر بکشاند و این انقلاب مردمی از آغاز شکل گیری تا تکامل امروزی خود مورد هجمه ها و توطئه های مختلف دشمنان قرار گرفته است که مردم مهمترین نقش را برای موفقیت و ماندگاری انقلاب ایفا کردند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در جبهه های نبرد توانستند در برابر توطئه عظیمی که علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته بود ایستادگی کنند و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان بیفتد.

حیاتی گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین المللی به عنوان یک قدرت مهم ترسیم شده است در سایه مردمی است که از اعماق وجودشان به انقلاب اسلامی عشق می ورزند.

وی اشاره داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از چهل سال آزمون و خطا به این نتیجه رسیده اند که برای نیل به آمال و اهداف خود باید خط مردم را از خط انقلاب جدا کنند اما حضور جهادی مردم در مناطق سیل زده بار دیگر توطئه آنان را خنثی کرد.

حیاتی خاطر نشان کرد: راه اندازی جنگ اقتصادی نابرابر به محور معیشت مردم علیه جمهوری اسلامی یکی دیگر از توطئه های دشمنان بود اما مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته به جهانیان نشان دادند که به رغم تمامی تحریم ها، تهدیدها و مشکلات اقتصادی دل در گرو انقلاب دارند.

وی گفت: در بیانیه دوم گام انقلاب، مقام معظم رهبری آینده ای روشن را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم کرده اند که محوریت اصلی آن بر دوش جوانان است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی به توطئه اخیر آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست اشاره داشت و گفت: این یکی از مضحک ترین توطئه ها بود چرا که سپاه پاسداران بزرگترین قربانی تروریسم داعش بود. ولی الله حیاتی افزود: اما این توطئه به محور انسجام ملی تبدیل شد و مردم با شعار من یک سپاهی هستم به خیابان ها آمده و نسبت به این اقدام اعتراض کردند.

حیاتی مطرح کرد: زمانه امروز جمهوری اسلامی زمانه با هم بودن، اتحاد، همدلی و هم افزایی است که باید با کنار گذاشتن اختلافات تحت زعامت مقام معظم رهبری به فکر حل مشکلات باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز