استاندار خراسان شمالی دستور تخریب بیغوله و ساماندهی یک خانواده را صادر کرد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۵:۴۵
کد خبر: ۸۵۳۵۲۹
استاندار خراسان شمالی دستور تخریب بیغوله و ساماندهی یک خانواده را صادر کرد
استاندار خراسان شمالی در بازدید از خانواده یکی از زندانیان دستور تخریب یا پلمپ بیغوله ای که مادر زندانی ساکنش می باشد و ساماندهی این خانواده را در یک منزل مناسب صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی بر بهبود وضعیت زندگی خانوارهای تحت پوشش طرح ولی نعمتان خاص تاکید کرد.

استاندار خراسان شمالی که به همراه مدیرکل دادگستری و دادستان و تعدادی از مسوولان در بازدید از خانواده دو زندانی مرکز استان حضور داشت ، اظهار داشت: طرح ولی نعمتان خاص با هدف رسیدگی به امور محرومان می باشد.

دکتر شجاعی افزود: امروز از خانواده دو زندانی که از نظر وضعیت مسکن و معیشت دارای شرایط خاص هستند بازدید کردیم و مدیرکل آموزش و پرورش استان به مانند یک سرپرست مسئول پیگیری مشکلات این دو خانواده شد.

وی ادامه داد: ۳۰۰ خانواده دیگر از زندانیان دارای مشکلاتی مشابه هستند که از سیستم قضایی استان می خواهیم به طور ویژه از این خانواده ها سرکشی داشته باشند و ما نیز آنها را کمک خواهیم کرد تا وضعیت زندگی آنان بهتر شود.

دکتر شجاعی خطاب به معاون سیاسی خود دستور داد: رسیدگی به مشکلات مربوط به مسکن این دوخانواده در کوتاه ترین زمان ممکن در دستور کار باشد چرا که بنده اعتقاد دارم خانواده زندانیان تاوان و جریمه بیشتری نسبت به فرد زندانی می پردازند.

وی تاکید کرد: تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خانواده زندانیانی که دارای مهارت خاصی هستند در دستور کار باشد تا معیشت آنان بهبود یابد.

بر اساس این گزارش طرح ولی نعمتان خاص استاندار خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام شهادت حضرت علی(ع) رونمایی و اجرا شد و در بازدید استاندار از زندان مرکز استان مقرر شد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با بررسی وضعیت زندگی خانواده های زندانیان در صورت نیاز آنان نیز به لیست این طرح افزوده شوند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز