معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی:

جشنواره ملی "فیلم روستا و عشایر" گامی برای معرفی ظرفیت های خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۰۶:۴۵
کد خبر: ۸۶۰۷۳۴
جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر گامی برای معرفی ظرفیت های خراسان شمالی
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر گامی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های جامعه روستایی و عشایری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ولی الله حیاتی ضمن تقدیر از دست اندرکاران جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر در این استان، افزود: برگزاری مطلوب این جشنواره یکی از ابزارها و گام های مهم برای توسعه زیرساخت ها در حوزه روستایی و عشایر و معرفی ظرفیت ها خواهد بود.

وی، اظهار داشت: فیلم سازان می توانند هنرمندانه سبک زندگی مردم روستا و عشایر را به تصویر بکشند.

وی، با بیان اینکه رسالت هنرمندان در همه حوزه ها به ویژه حوزه فیلم سازی در معرفی ظرفیت ها و توانمندی های روستا وعشایر برکسی پوشیده نیست، تصریح کرد: در این راستا هنرمندان با تولید آثاری فاخر  می توانند در این راستا گام های موثر برای توسعه همه جانبه روستاها داشته باشند.

حیاتی،یادآورشد: هنرمندانی که به کشف زیبایی های لطیف والطاف بی کران الهی درسبک زندگی مردم روستا وعشایرموفق می شوندرسالت مسئولان راسنگین ترمی کندچراکه بایدبه حفظ وتداوم زندگی وهنرآنهاکمک کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی، با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره به شکل ملی در این استان گفت: هنرمندان استان باید از این ظرفیت عظیم در راستای تولید آثار فاخر و بهره گیری از ظرفیت ها و تجربیات و تعامل با هنرمندان سایر استان های کشور همت بگمارند.

حیاتی ضمن اظهارامیدواری برای ادامه یافتن اینگونه جشنواره ها بیان داشت:درتمامی کشورهای دنیافیلم وعکس امروزه جزو اسناد تاریخی مردم به شمارمی رود و برگزاری جشنواره ای ازاین نوع درحقیقت افزودن اسنادی با ارزش به صفحات تاریخ ایران زمین می باشد.

جشنواره ملی روستا و عشایر خراسان شمالی ١٤ تا ١٧ تیرماه در بجنورد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز