معاون سیاسی استاندار:

خراسان شمالی میزبان پیکر ۱۰ شهید گمنام است

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۳:۱۱
کد خبر: ۸۶۲۵۳۴
خراسان شمالی میزبان پیکر ۱۰ شهید گمنام است
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: شنبه هفته آینده همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) خراسان شمالی میزبان پیکر ۱۰ شهید گمنام خواهد بود و پیکر پاک این شهیدان در پنج نقطه استان آرام خواهند گرفت‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در نشست هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام استان ، اظهار داشت: پیکر پاک این شهدا عصر جمعه هفته جاری وارد فرودگاه می شوند و بنیاد حفظ آثار ، پیکرها را تحویل می گیرد.

حیاتی افزود: اولین مراسم استقبال از پیکر پاک شهیدان ساعت ۹ صبح شنبه در شهرستان فاروج خواهد بود و سپس ساعت ۱۱ صبح وارد شهرستان شیروان خواهند شد.

وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان های فاروج و شیروان تمهیدات لازم برای استقبال از پیکر شهدا فراهم کنند و اطلاع رسانی های لازم برای حضور مردم در مسیر استقبال انجام شود.

حیاتی تصریح کرد: مراسم استقبال از پیکر شهیدان در مرکز استان عصر روز شنبه از مسیر میدان آزادگان به مسجد انقلاب خواهد بود و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با شهیدان و شام غریبان شهدا برگزار می شود.

وی مطرح کرد: ساعت ۸:۳۰ صبح یک شنبه هفته آینده مراسم محوری تشییع پیکر شهیدان در مرکز استان از مسیر مسجد انقلاب به میدان کارگر برگزار می شود و در ادامه پیکر شهدا برای خاکسپاری به شهرستان ها حمل خواهند شد.

حیاتی تاکید کرد: مراسم استقبال، تشییع ،خاکسپاری و تدفین پیکر پاک شهیدان باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود و بنابرین متولیان امر باید تمهیدات لازم را فراهم کنند.

وی گفت: دستگاه های فرهنگی در بحث اطلاع رسانی ورود جدی داشته باشند تا آمادگی لازم در عموم مردم استان برای استقبال از پیکرشهدا ایجاد شود و همچنین شهرداری ها فضای شهری را برای ورود این شهیدان آماده کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: شرایط کنونی کشور شرایط ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان انقلاب و جمهوری مقدس اسلامی می باشد و ورود پیکر این شهدا بار دیگر مشق ایستادگی را به ما آموزش می دهد.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: در شرایط کنونی حساس کشور بیش از زمان دیگر نیاز به تاسی از مکتب، سیره و مرام شهدا هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز