استاندار خراسان شمالی:

ورزش را اقتصادی کنید

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۴:۰۵
کد خبر: ۸۷۵۵۵۷
ورزش را اقتصادی کنید
استاندار خراسان شمالی گفت: ورزش و اقدامات اجتماعی را اقتصادی کنید و همچنین از فضاها و زیر ساخت های بهینه استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدعلی شجاعی در جمع اعضای هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی این استان اظهار داشت: فعالیت های ورزشی در صورتی ماندگار خواهند شد که اقدامات اقتصادی نیز داشته باشند در غیر این صورت شکست خواهند خورد. وی افزود: باید از امکاناتی که در اختیار دارید برنامه ای برای اقتصاد آن نیز داشته باشید در صورت دریافت اعتبار مشکل به صورت مسکن برطرف خواهد شد، هیأت‌های ورزشی باید دنبال اقتصاد پایدار باشند که این امر در تمامی کشور های دنیا اجرا می‌شود اما ما به دنبال دریافت اعتبارات دولتی هستیم که با این اندیشه هیچگاه به موفقیت نخواهیم رسید. شجاعی اظهار داشت: نگاه هیأت‌های ورزشی باید درآمد زایی نیز باشد بخشی از امور فضاهای باید به افراد ایده پرداز واگذار شود تا به فکر اقتصاد نیز باشند.

وی اظهار داشت: در برخی از مجموعه‌های ورزشی امکان ایجاد واحدهای تجاری نیز وجود دارد که منبع درآمد ماندگاری تولید خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: حتی هم اکنون مساجد نیز باید به دنبال ایده‌های نو برای درآمد زایی باشند، برخی از مساجد با اینگونه اقدامات شرایط مناسبی را فراهم کرده‌اند. شجاعی در بخش دیگری از سخنانش بر تجهیز زور خانه‌های این استان تاکید کرد و افزود: همچینن در شهرستان هایی که زیر ساخت زورخانه ای وجود ندارد باید اقدام شود. وی بر برگزاری جشنواره کشتی پهلوانی بازوبند به صورت ملی نیز تاکید کرد و گفت: این استان ظرفیت و پتانسیل در این زمینه را دارد. وی همچنین بر برگزاری اردوهای مشترک بین ورزشکاران این استان و کشور های دیگر نیز تاکید کرد و افزود: پیگیر برگزاری اردوهای مشترک هستیم. استاندار خراسان شمالی گفت: حتی برای برگزاری مسابقات جهانی در خصوص ورزش پلهوانی و زور خانه‌ای نیز موافقت خواهیم کرد چرا که این ظرفیت در استان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز