فراخوان استاندار از گروه های جهادی برای کاهش نرخ بیسوادی در بانوان

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۹:۴۹
کد خبر: ۸۸۵۸۲۱
فراخوان استاندار از گروه های جهادی برای کاهش نرخ بیسوادی در بانوان
استاندار خراسان شمالی برای فراخوان از گروه های جهادی برای حضور در خراسان شمالی برای کاهش نرخ بیسوادی به ویژه زنان روستایی در این استان و به خصوص در شهرستان راز و جرگلان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در بازدید از گروه های جهادی مستقر در روستاهای شهرستان راز و جرگلان، اظهار داشت: نرخ بیسوادی به ویژه در زنان روستایی استان نسبت به میانگین کشور پایین تر است که بنده اعتقاد دارم حل این مشکل مستلزم یک حرکت هجومی می باشد.

دکتر شجاعی در بازدید از گروه جهادی وارثین دانشگاه شهید بهشتی مستقر در شهرک اسمی و دولان راز و جرگلان، خاطر نشان کرد: مهاجرت روستاییان به شهرها و خالی شدن روستاها یکی از نتایج بیسوادی است و ما در روستاها نیروی انسانی ماندگار نداریم.

دکتر شجاعی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی و مدیر کارآمد از منابع با ارزش است، تصریح کرد: از گروه های جهادی مستقر در روستاهای شهرستان راز و جرگلان خواستارم علاوه بر استمرار در کارهای عمرانی خود به کارهای آموزشی نیز ورود داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه از گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی فائزین مستقر در دهستان حصارچه بازدید داشت و گفت: از حضور این گروه جهادی در این منطقه محروم قدردانی می کنم.  

دکتر محمدعلی شجاعی خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: استقرار به موقع پزشکان، ایجاد نظم در سیستم نوبت دهی و تجهیز آمبولانس این دهستان مورد تاکید باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز