توسعه گردشگری روستای روئین با بومگردی

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۹:۰۷
کد خبر: ۸۸۸۶۰۲
توسعه گردشگری روستای روئین با بومگردی
فرماندار شهرستان اسفراین گفت: روستای روئین ظرفیت های قابل توجهی در حوزه گردشگری با توسعه بومگردی دارد که تا کنون تسهیلات خوبی از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری به متقاضیان این بخش پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، طاهر رستمی در جشنواره گردشگری عسل روئین که روز جمعه یکم شهریورماه برگزار شد، اظهار داشت: برای افزایش چرخه اقتصادی و رونق تولید در روستاها، باید در مسیر تقویت اقتصاد کشاورزی و گردشگری گام برداشت و توجه ویژه ای به این امر داشت .

رستمی با بیان اینکه امروز از گردشگری به عنوان صنعت توریسم و در جهت ارتقاء سطح درآمدی مردم نام می برند، اظهار داشت: می توان ارگ تاریخی بلقیس بعنوان دومین بنای خشت و گلی ایران بعد از ارگ بم را نمونه بارز و عینی پتانسیل ها در توسعه صنعت گردشگری نام برد .

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره گفت: روستای رویین را تنها به تفرجگاه تبدیل نکنید بلکه باید رویین با ظرفیتها و ویژگیهای گردشگری خودش شناخته شود. 

دکتر قوامی اظهار امیدواری کرد: با تولید ژل رویال از عسل باعث ایجاد ارزش افزوده برای استان و شهرستان شد .

گفتنی است دومین جشنواره گردشگری عسل روئین اسفراین با حضور جمع بسیاری از گردشگران و علاقه مندان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، در روستای گردشگری روئین برگزار شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز