جوانان بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر هستند

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۵:۳۲
کد خبر: ۸۹۱۲۸۰
جوانان بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر هستند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی جوانان را یکی از بزرگترین سرمایه های جمعیت هلال احمر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن نجات در آیین اختتامیه اردوی منطقه ای نشاط و امید برادران که با حضور 6 استان در خراسان شمالی برگزار شد اظهار داشت: شما جوانان نقش پررنگی در برنامه‌های جمعیت هلال احمر و همچنین در شرایط ویژه داشته و حرکتی مردمی را مدیریت می کنید.

وی رسالت و وظیفه اردوهای نشاط و امید را بسیار ویژه دانست و افزود: تبیین جایگاه جمعیت هلال احمر و معرفی فرهنگ اقوام به ویژه در خراسان شمالی که از تنوع قومیتی برخوردار است از ظرفیت های اردوی نشاط و امید به حساب می آید.

وی با تاکید بر این که جوانان یکی از ارزشمندترین سرمایه های جمعیت هلال احمر به حساب می آیند خاطرنشان کرد: آنچه امروز بیش از گذشته باید از آن درس گرفته شود، حرکت و جریان فرهنگ سازی است که در قالب این اردوها شکل می گیرد. تحولی که اثرات بسیار خوبی در کانون های شما نمایندگان جوان استان های کشور خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امیدواریم برگزاری این اردو ها در مسیر راه زندگی شما تاثیر داشته و باعث شود قدم هایتان را  در مسیر اهداف عالیه محکم و استوار بردارید

نجات همچنین گفت: در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تلاش کردیم تا نوع نگاه به اردوها را تغییر داده تا ضمن توجه به کیفیت کار، رضایت شرکت کنندگان را نیز جلب کنیم که به لطف خداوند تاکنون در این مسیر پیشتاز بوده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز