معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه در گرو رجوع به فرهنگ دفاع مقدس است

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۰:۱۹
کد خبر: ۹۰۲۷۶۴
رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه در گرو رجوع به فرهنگ دفاع مقدس است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در زمانه امروز برای حل چالش‌ها و مسائل و مشکلات چاره‌ای جز رجوع به فرهنگ دفاع مقدس نیست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ولی‌الله حیاتی در دیدار اعضا و مسئولان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدای ما با نثار خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری و بارور کردند؛ ازاین‌رو همه ما باید تمام توان خود را برای انتقال و تبیین آرمان‌ها و اهداف شهدا در جامعه امروز به کار بریم.

وی افزود: بر این اساس در ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، باید مهم‌ترین هدف در برنامه‌های این ایام،تبیین زوایای مختلف پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این راستا باید نقش همه اقشار ازجمله روحانیت، دانش آموزان، دانشجویان، عشایر و ... را در دوران دفاع مقدس به بهترین وجه ممکن بازگو کنیم.

حیاتی ادامه داد: همان‌طور که در دفاع مقدس علی‌رغم همه کاستی‌ها و تحریم‌ها و تهدیدها با غیرت انقلابی و همت زائدالوصفی که مردم در سایه پیروی از رهبری از خود نشان دادند این افتخارات نصیب ما شد، الآن هم می‌توانیم با رجوع به همان فرهنگ و رشادت و جوانمردی‌ها ایران اسلامی که امانت شهدا است را به اوج قله‌های عزت و اقتدار برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز